Ste pripravljeni na Q4?

Q4 ali zadnje četrtletje je za vsa podjetja najpomembnejše obdobje leta. Traja od mesece oktobra do decembra, ko se zvrstjo številni prazniki in temu primerno tudi obdarovanja. Zato je potrebno biti na ta čas še posebej pozoren in izbrati premišljeno strategijo oglaševanja.

Zakaj je Q4 tako pomembno za vsako podjetje?

Verjetno ste že vsi slišali za črni petek oziroma Black Friday. To je že tradicionalno poimenovan prvi petek po zahvalnem dnevu, ki se je iz ZDA razširil tudi po drugih državah sveta. Za večino trgovcev je črni petek že od nekdaj veljal kot najboljša priložnost, da iz minusa ustvarijo pozitivno bilanco v tekočem letu.

.

In podobno velja še danes, s to razliko, da se je črnemu petku pridružili tudi spletni ponedeljek oziroma Cyber Monday, ki pridobiva vedno večjo veljavo, predvsem med spletnimi trgovinami. Ne smemo pa pozabiti še na tri dobre može, ki nas obiščejo v mesecu decembru.

Q4 je torej tisto obdobje v letu, ko podjetja beležijo največji dobiček, zato se je v tem obdobju še posebej potrebno osredotočiti na oglaševanje.

7 ZLATIH nasvetov za čim bolj učinkovito oglaševanje v Q4

Če želite izstopati, potem morate imeti izdelan dober načrt. Pri tem vam je v pomoč nekaj preprostih nasvetov, ki vam bodo pomagali ustvariti najbolj učinkovito oglaševanje v Q4:

Izpostavljamo:
marketing-plan-q4marketing-plan-q4

NASVET ENA

Natančno si določite časovni razpored oglaševanja
Vsebina in časovni razpored sta v tem času najpomembnejša dela vaše oglaševalske strategije. Zato morate že vnaprej vedeti, kdaj začeti z oglaševanjem, na primer za črni petek, in kdaj je čas za tri dobre može.
e-mail-segmentacija-q4e-mail-segmentacija-q4

NASVET DVA

Prečistite in segmentirajte svoje e-poštne sezname
Ko začnete v zadnjem četrtletju pošiljati elektronska sporočila, je pomembno, da so vaši e-poštni seznami čim bolj ažurni. Zato je priporočljivo že v tretjem četrtletju izpeljati kampanjo, s katero skušate ugotoviti, katere stranske vam ostajajo zveste in katere ne.

Drug način je segmentiranje vašega seznama tako, da si ustvarite podskupine z enakimi lastnostmi in jim na tak način pošiljate bolj ciljno usmerjene vsebine. Kriterij je lahko izobrazba, stopnja angažiranosti, lokacija, članstvo zvestobe, demografija in še mnogo drugega.
razprodaja-q4razprodaja-q4

NASVET TRI

Nove kupce pritegnite s posebnimi prazničnimi ponudbami
Poleg urejanja obstoječega seznama ni nič narobe, če poizkušate pritegniti tudi nove kupce. Na svoji spletni strani oblikujte CTA gumb, s katerim jih skušate prepričati s posebnimi ponudbami za črni petek, spletni ponedeljek ali drugo priložnost.
spletna-stran-q4spletna-stran-q4

NASVET ŠTIRI

Poskrbite, da vaše spletno mesto deluje brezhibno
V Q4 si nikakor ne smete privoščiti tehničnih napak. Če bo vaše oglaševanje prišlo do vaših strank, lahko pričakujete, da se bo vaš promet povečal. Zato morate obvezno poskrbeti, da vaša spletna stran in prodaja delujeta pravilno. V ta namen preizkusite različne načine naročanja, nakupovalni voziček in druge funkcije, ki pomembno vplivajo na najboljšo možno nakupovalno izkušnjo.
socialna-omrežja-q4socialna-omrežja-q4

NASVET PET

Ne pozabite na mobilne telefone in družbena omrežja
Tržne raziskave kažejo na to, da je kar 40 % prihodkov v času božiča prihajalo s strani pametnih telefonov. Zato poskrbite, da vaše spletno mesto prilagojeno mobilnim napravam, saj bo le tako zagotavljalo kupcem najboljšo izkušnjo. In podobno velja tudi za družbena omrežja, ki jih kupci vse pogosteje uporabljajo za nakupovanje. Mnogi kupci se na svoje kanale na družbenih omrežjih obračajo tudi za ideje za darilo, zato nikakor v tem obdobju ne smete pozabiti tudi na družbena omrežja.
podpora-strankam-q4podpora-strankam-q4

NASVET ŠEST

Strankam omogočite najboljšo podporo pri nakupu
Podpora strankam se sicer ne nanaša na oglaševanje, vendar je ključnega pomena za ugled blagovne znamke. Prav tako pa ima velik vpliv na to, ali boste stranke obdržali, zato je temu segmentu potrebno nameniti posebno pozornost. V ta namen preverite dobavne roke, preverite postopke vračila in menjave in ocenite učinkovitost reševanja morebitnih težav.
posiljanje-emailov-q4posiljanje-emailov-q4

NASVET SEDEM

Povečajte število e-poštnih sporočil
Ogromno podjetij se v zadnjem četrtletju osredotoča predvsem na e-mail marketing, ki prispeva kar 20 % vseh prihodkov od prodaje. Zato ni nič presenetljivega, da v obdobju od oktobra do decembra celo podvojijo pošiljanje elektronskih sporočil svojim potencialnim strankam, kar 75 % od poslanih sporočil pa vključujejo tudi popuste, brezplačne dostave ali druge ugodnosti.

Viri slik: envato elements

Izpostavljamo: