Q4 ali zadnje četrtletje je za vsa podjetja najpomembnejše obdobje leta. Traja od mesece oktobra do decembra, ko se zvrstjo številni prazniki in temu primerno tudi obdarovanja. Zato je potrebno biti na ta čas še posebej pozoren in izbrati premišljeno strategijo oglaševanja.
Zakaj je Q4 tako pomembno za vsako podjetje?
Verjetno ste že vsi slišali za črni petek oziroma Black Friday. To je že tradicionalno poimenovan prvi petek po zahvalnem dnevu, ki se je iz ZDA razširil tudi po drugih državah sveta. Za večino trgovcev je črni petek že od nekdaj veljal kot najboljša priložnost, da iz minusa ustvarijo pozitivno bilanco v tekočem letu.
Vam je članek všeč?
Brezplačno znanje in novice iz sveta podjetništva in oglaševanja vam dostavimo kar v e-nabiralnik.
Hvala za prijavo!
Vaša prijava na e-novice je uspešna.
In podobno velja še danes, s to razliko, da se je črnemu petku pridružili tudi spletni ponedeljek oziroma Cyber Monday, ki pridobiva vedno večjo veljavo, predvsem med spletnimi trgovinami. Ne smemo pa pozabiti še na tri dobre može, ki nas obiščejo v mesecu decembru.
Q4 je torej tisto obdobje v letu, ko podjetja beležijo največji dobiček, zato se je v tem obdobju še posebej potrebno osredotočiti na oglaševanje.
7 ZLATIH nasvetov za čim bolj učinkovito oglaševanje v Q4
NASVET ENA
Natančno si določite časovni razpored oglaševanja
NASVET DVA
Prečistite in segmentirajte svoje e-poštne sezname
Drug način je segmentiranje vašega seznama tako, da si ustvarite podskupine z enakimi lastnostmi in jim na tak način pošiljate bolj ciljno usmerjene vsebine. Kriterij je lahko izobrazba, stopnja angažiranosti, lokacija, članstvo zvestobe, demografija in še mnogo drugega.
NASVET TRI
Nove kupce pritegnite s posebnimi prazničnimi ponudbami
NASVET ŠTIRI
Poskrbite, da vaše spletno mesto deluje brezhibno
NASVET PET
Ne pozabite na mobilne telefone in družbena omrežja
NASVET ŠEST
Strankam omogočite najboljšo podporo pri nakupu
NASVET SEDEM
Povečajte število e-poštnih sporočil
Viri slik: envato elements