Kreativnost pri oglaševanju v športu

V Reviji  ŠPORT, ki jo izdajata Fakulteta za šport in Olimpijski komite Slovenije, je bil v decembru objavljen moj strokovni članek v soavtorstvu z Vojkom Vučkovićom, prof. šp. vzg., z naslovom Kreativnost pri oglaševanju v športu

Izvleček

V današnjem času nas povsod spremljajo oglasi, tudi v športu. V prenasičenosti oglaševalskega prostora je težko narediti kreativen oglas. Vendar je pomembno, da ima slika ali video, s katerim bomo po- skušali pritegniti pozornost potencialnih uporabnikov, na spletu za čim manj de-narja čim večji doseg. Zato smo se osre-dotočili na priporočila za pripravo slikov- nega ter videogradiva za uspešen oglas na digitalnih kanalih.

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

Objavljeno v: Revija ŠPORT (https://www.fsp.uni-lj.si/institut-za-sport/cvus/zaloznistvo/revija-sport/),  številka 2-4, letnik 2021.
Avtorji:

  • Boštjan Vidmar
  • Vojko Vučković, prof. šp. vzg., mag. posl. ved
    Univerza v Ljubljani, Fakulteta za šport

Recommended Posts