Kateri vplivnež je primeren za mojo znamko?

Iskanje vplivnežev ni posebej zapleteno delo. Iskanje dobrih vplivnežev, ki bodo dejansko povečali prihodke podjetja in njegovo prepoznavnost, pa je vse prej kot enostavno. 

Gre za osebo, ki bo zastopala našo blagovno znamko in vzpostavila poseben odnos z našim podjetjem. Ker bodo ljudje stvari in informacije s strani vplivnežev povezali z blagovno znamko, ni vseeno, koga bomo izbrali.

In na katere lastnosti moramo biti pri izbiri vplivneža še posebej pozorni?

1. Všečnost vplivneža

Všečnost je tista lastnost vplivneža, ki se marsikomu zdi nekaj povsem običajnega. Vendar obstaja veliko vplivnežev, ki se z določenim segmentom občinstva nikoli ne povežejo. Take osebe si zagotovo ne želimo. Vplivnež, ki si vzame čas, da si ustvari pozitiven ugled pri strankah in kupcih, si bo vzel tudi čas za to, da bo enako storil za našo blagovno znamko.

2. Strast vplivneža

Dober vplivnež je pri svojem delu strasten in resnično skrbi za svojo publiko. Strast je tista, ki mnoge vplivneže žene naprej, da odkrivajo nove informacije in so vedno na tekočem z najnovejšimi trendi. Strasten vplivnež lahko neomejeno razpreda o različnih vidikih, hkrati pa to počne samozavestno, s čimer privabi nove stranke.

Izpostavljamo:

Na vplivneže s strastjo se lahko popolnoma zanesemo, da si bodo vzeli čas za našo blagovno znamko in jo do zadnje podrobnosti preučili. To je dodatno zagotovilo, da partnerstvo deluje v celoti, saj so natančno seznanjeni s tem, kaj počnemo in kako se to ujema z njihovo publiko.

3. Angažiranje vplivneža

Vendar, kakšno korist ima strast, če je vplivnež ne uporabi za sodelovanje s svojo publiko. Bistveno delo vplivnežev je ravno v tem, da preko njih izkoristimo širšo bazo občinstva. Vsak dober vplivnež aktivno sodeluje s svojim občinstvom, redno objavlja, si vzame čas za komentiranje, deljenje in všečkanje na družbenih medijih. 

Če želimo, da se ljudje pogovarjajo o naši blagovni znamki, potrebujemo nekoga, ki se bo z njimi o tem tudi pogovarjal.

4. Iskrenost vplivneža

Neiskrenost je lastnost, ki lahko mnoge sledilce odvrne stran. Resnični ljubitelji vplivnežev natančno vedo, kdaj gre za ponaredek in tega si zagotovo ne želimo. Iskrenost je lastnost, na kateri vplivnež gradi zaupanje s svojimi sledilci. Če je vplivnež mnenja, da je naša blagovna znamka kvalitetna, potem mu bodo sledilci zagotovo sledili. Posledično temu pa je tudi večja verjetnost, da bodo blagovno znamko preizkusili.

.

5. Avtoriteta vplivneža

Če ima nekdo strast in nima avtoritete, ga ne bo nihče poslušal. Vplivnež z avtoriteto ima znanje za posredovanje točnih informacij na način, da mu ljudje verjamejo. Ljudje vplivnežem sledijo, ker si želijo dejstev in popolnoma zaupajo prebranemu. Avtoriteta pa se ne kaže zgolj v vsebini, ampak tudi v izgledu njihove spletne strani. Ta mora biti lična, pregledna in preprosta, vsebina pa brez večjih slovničnih napak.

6. Osebnost vplivneža

Blagovna znamka je pomemben način povezovanja s pravim občinstvom. In imeti vplivneža, ki se po svoji osebnosti v celoti ujema z našo blagovno znamko, je odličen način promoviranja. Pri tem je ključnega pomena, da ima vplivnež iste vrednote, načela in cilje, zato bo publika v trenutku prepoznala tudi kvaliteto naše blagovne znamke. To je eden od najboljših načinov, da se s pomočjo vplivneža širši javnosti predstavimo v najlepši luči.

Pri iskanju pravega vplivneža je ključnega pomena jasno razumevanje ciljev in vrednot podjetja. Zato si je potrebno vzeti dovolj časa in poiskati vplivneža, ki v celoti ustreza naši blagovni znamki. Vplivnež, ki se bo z blagovno znamko poistovetil, bo podjetje zastopal z dodatno strastjo, samozavestjo in avtoriteto. To pa je pogoj za dolgotrajno in uspešno sodelovanje.

Viri slik: Pixebay, postcron.com ter hayleymcmanus.com

Izpostavljamo:

Izpostavljamo: