Kako urediti svoj TikTok profil za uspešno prodajo?

Poleg dejstva, da ima TikTok več kot 2 milijardi uporabnikov, pa postaja to odlična aplikacija za izgradnjo skupnosti in odlična priložnost, da se dodatno povežete s svojim občinstvom. TikTok vam bo pomagal zgraditi avtoriteto bistveno hitreje kot katerakoli druga družbena platforma.

A se je potrebno zavedati, da je pri tem ključnega pomena predvsem učinkovito ustvarjanje vsebine, ki vam bo pomagala povezati se z vašim občinstvom. In na kaj morate biti pozorni?

Naloga 1:  
Optimizirajte 
Svoj TikTok BIO

Uporabniki TikToka si ne ustvarijo mnenja o vas zgolj na podlagi videoposnetka, ampak tudi na podlagi komentarja pod določenim videoposnetkom, ki jih na ta način pripelje do vašega profila.

Zato je izjemno pomembno, da je vaš profil optimiziran tako, da bodo ljudje spoznali, kdo ste in se hkrati z vami povezali. Ime na vrhu vašega profila je običajno vaše ime in priimek ter ime blagovne znamke ali podjetja. Bodite jasni in jedrnati, za kar ne uporabite več kot 130 znakov.

Pri oblikovanju profila je pomembno tudi uporabniško ime, ki naj sledi simbolu @. To bo prikazano v videoposnetkih in komentarjih, zato morate zopet uporabiti nekaj, kar bo ljudem pomagalo pri povezovanju z vami (besedna zveza z blagovno znamko).

Pod uporabniškim imenom in profilom imate možnost za svojo biografijo. Tudi ta mora biti jedrnata in v ne več kot 80 znakih naj razloži, kdo ste in kaj bodo ljudje dobili s tem, ko vas bodo sledili. S svojim profilom pomagate ljudem čim hitreje najti želeno vsebino. Zato strateško izberite ustrezen okvir iz svojega videoposnetka in ga uporabite kot naslovno kartico video vsebine.

Če imate račun na Instagramu in YouTubu, potem povežite svoje profile s TikTokom. Na ta način bodo uporabniki TikToka sledili tudi vašemu profilu na Instagramu in YouTubu.

Osredotočite se na 
vsebino, 
ki jo želi gledsati vaša publika.

Ko ljudje pomislijo na TikTok, mislijo predvsem na plese in trendovsko glasbo. Nekatere vsebine so zelo univerzalne, kot na primer hrana, in vam pomagajo pridobiti veliko ogledov. Vendar pa tovrstne vsebine niso naravnane k vaši ciljni publiki.

Ciljna publika prihaja do vas preko vsebin, ki jih iščejo. Ta ni nujno preozka, ampak je pomembno, da publika dobi tisto, kar išče. Zato je pomembno, da je vsebina dosledna in usmerjena v ponujanje nasvetov.

Pri ustvarjanju vsebine na TikToku je potrebno upoštevati tudi hashtage. Podobno kot druge platforme tudi TikTok uporablja hashtag za pomoč pri kategorizaciji in filtriranju vsebine. Zato ne pozabite na uporabo hashtagov, ki bodo pripomogli k temu, da bo vaša vsebina prišla do pravih uporabnikov.

Gledalca pritignite že s 
prvim kadrom 
videoposnetka

Imate od 2 do 6 sekund časa, da s svojim videoposnetkom pritegnete ljudi. Ena od prednosti TikToka je v tem, da omogoča pomikanje z vključenim zvokom. To pomeni, da lahko z vizualnimi in zvočnimi učinki pritegnete ljudi, da si ogledajo vaš video že z njegovim prvim kadrom.

Nekaj zelo dobrih trikov vključuje prekinitev zvočnega vzorca, uporabite lahko prekrivanje videa z besedilom, ki ga uporabite kot naslov, pri čemer uporabite velike barvne črke. Večjo angažiranost publike lahko dosežete tudi s podnapisi in drugim besedilom.

V videoposnetek vključite 
preskoke

Pri ustvarjanju videoposnetkov na TikToku lahko naredite kar nekaj stvari, da povečate zanimanje publike. V videoposnetku lahko uporabite posamezne preskoke, pri katerih ustavite video posnetek pod določenim kotom, naredite rahlo spremembo in nato zaženete video pod drugim kotom. Preskoke lahko uporabite na primer tudi, da izbrišete vse premore v svojem govoru.

Strateško uporabljajte 
CTA

Kadar uporabljate TikTok za oglaševanje in prodajo, morate strateško uporabljati tudi CTA gumb. Ta je ključnega pomena, da bo vaša publika nadaljevala do naslednjega koraka, kjer se z vami dodatno povežejo.

Zaradi prijaznega okolju na TikToku je bolje, da je CTA gumb nevsiljiv. Eden od zelo priljubljenih načinov je ustvarjanje videoposnetkov z nasveti o vaši panogi, ki mu bo publika sledila na vaš profil, nato pa v profilu naredite povezavo za vse tiste, ki želijo izvedeti več.

TikTok bistveno prispeva k temu, da postanete v svojih sporočilih publiki bolj jedrnati. Zanj zagotovo velja »manj je več«, hkrati pa je njegov algoritem tako natančen, da vam lahko prebere dušo. Pri tem so pomembne besede in podnapisi, ki jih uporabljate v videoposnetkih, kot tudi vaši komentarji in profil.

Enako velja za oglase na Tik Toku. Jasno povejte gledalcem kaj želite od njih. Bo pa pri oglasih vidno polje z napisom “Sponsored”.

Viri slik: Tenor GIT, Tiktok, Envato elements, Later.com

Recommended Posts