Uporabniki TikToka si ne ustvarijo mnenja o vas zgolj na podlagi videoposnetka, ampak tudi na podlagi komentarja pod določenim videoposnetkom, ki jih na ta način pripelje do vašega profila.
Zato je izjemno pomembno, da je vaš profil optimiziran tako, da bodo ljudje spoznali, kdo ste in se hkrati z vami povezali. Ime na vrhu vašega profila je običajno vaše ime in priimek ter ime blagovne znamke ali podjetja. Bodite jasni in jedrnati, za kar ne uporabite več kot 130 znakov.
Pri oblikovanju profila je pomembno tudi uporabniško ime, ki naj sledi simbolu @. To bo prikazano v videoposnetkih in komentarjih, zato morate zopet uporabiti nekaj, kar bo ljudem pomagalo pri povezovanju z vami (besedna zveza z blagovno znamko).
Pod uporabniškim imenom in profilom imate možnost za svojo biografijo. Tudi ta mora biti jedrnata in v ne več kot 80 znakih naj razloži, kdo ste in kaj bodo ljudje dobili s tem, ko vas bodo sledili. S svojim profilom pomagate ljudem čim hitreje najti želeno vsebino. Zato strateško izberite ustrezen okvir iz svojega videoposnetka in ga uporabite kot naslovno kartico video vsebine.
Če imate račun na Instagramu in YouTubu, potem povežite svoje profile s TikTokom. Na ta način bodo uporabniki TikToka sledili tudi vašemu profilu na Instagramu in YouTubu.