To so zadnje informacije iz oglaševanja (iz Facebook seminarja iz LA)

Upam, da vaše poslovanje uspešno napreduje. Kot vedno, sem zavezana k temu, da vam prinašam najnovejše in najučinkovitejše strategije za digitalni marketing, ki vam bodo pomagale ostati korak pred konkurenco.

Na nedavnem seminarju z Meta strokovnjaki iz Los Angelesa, sem pridobil dragocene informacije, ki bi jih rad delil z vami. Meta zdaj priporoča naslednje minimalne proračune za vaše oglaševalske sklope:

.

+ Za nakupe: Priporočeni minimalni proračun je vsaj 36 GBP. To pomeni, da bo Meta nagrajevala kampanje z vsaj takšnim proračunom, kar lahko poveča vašo uspešnost in vidljivost.
+ Branding: Priporočeni minima1lni proračun je vsaj 15 EUR. To omogoča boljše pozicioniranje vaših blagovnih znamk znotraj Metinega omrežja.

Poleg tega Meta prioritizira lead-generation kampanje, ki potekajo znotraj njihovega ekosistema (torej brez preusmeritve uporabnikov na zunanje strani). To odpira nove priložnosti za učinkovitejše zbiranje potencialnih strank neposredno na platformah, kot so Facebook, Instagram in WhatsApp.

Ta nova priporočila predstavljajo pomembno priložnost za optimizacijo vaših oglaševalskih strategij in izboljšanje ROI. Pri Viralen.si smo pripravljeni pomagati pri prilagajanju vaših kampanj tem novim smernicam, da maksimizirate vašo uspešnost.

Izpostavljamo:

Če želite izvedeti več o tem, kako lahko te informacije uporabite v svojo korist, ali če potrebujete pomoč pri prilagajanju vaših oglaševalskih kampanj, me prosim kontaktirajte. Z veseljem vam bom pomagal.

  1. ↩︎
Izpostavljamo: