ZA POSLUŠANJE KLIKNITE Play
Če se sprašujete, kako pogosto objavljati na družbenih omrežjih, je odgovor zelo kratek in popolnoma jasen:
»Tako pogosto, kot lahko dosledno objavljate kakovostno vsebino.«
Kakovost in doslednost sta torej ključ do uspeha na družbenih omrežjih.
Kakovostno vsebino je danes mogoče dobiti na številnih mestih. Najti pravo ravnovesje med informativnim in že nekoliko nadležnim objavljanjem pa je bistvo optimalne pogostosti objavljanja na družbenih omrežjih. Bistveno je, da zagotovimo vrednost, pri čemer pa ne smete pretiravati.
Pravilna pogostost objavljanja vam pomaga, da pritegnete svoje občinstvo. Ker pa poznamo različne platforme družbenih omrežij, ima vsako od njih optimalno pogostost objav. Ta mora biti takšna, da svojih sledilcev ne preobremenite, hkrati pa ne želite, da bi na vas pozabili.
Torej, kdaj je preveč in kdaj je premalo?
Odgovor na to vprašanje bom skušali odgovoriti v nadaljevanju tega članka, ko bom natančno opisal pogostost objavljanja za posamezno družbeno omrežje. Na koncu pa boste našli tudi predlogo, s katero bodo vaše objave na družbenih omrežjih še bolj privlačne.
Brezplačna predloga se nahaja na dnu strani.
Večina študij je pokazalo, da je optimalno objavljanje na Facebooku enkrat na dan, nikakor pa ni smiselno pretiravati z več kot dvema objavama na dan. Seveda pa je to odvisno tudi od števila vaših sledilcev.
Po nekaterih podatkih so strani z manj kot 10.000 sledilci doživele 50 % padec angažiranosti na posamezno objavo, če so objavljale več kot enkrat na dan. Najmanj 3-krat na teden pa naj bi bilo minimalno število objav, če ne želite, da bi vas vaši sledilci na Facebooku pozabili.
Strani z več kot 10.000 sledilci so edine, ki se jim je število klikov na posamezno objavo povečalo z večanjem števila objav na mesec. Vendar pa je bila še vedno največja angažiranost sledilcev pri 1 do 2 objavi na dan. Takoj, ko se je število objav povečalo na več kot 2-krat na dan, je tudi angažiranje sledilcev padlo.
Torej, odgovor na vprašanje, kako pogosto objavljati na Facebooku, je: minimalno 1-krat na teden ali bolje 3-krat na teden, optimalno pa 1-krat na dan.
TikTok
Za razliko od Facebooka večje število objav na TikToku nima tako velikega vpliva na to, da bi vsebina postala sledilcem nadležna, saj je njegov algoritem takšen, da vsebino prikaže različnim ljudem.
TikTok je tudi sorazmerno nova družbena platforma, zato natančnih podatkov o optimalnem številu objav nismo našli. So pa zato svoje izkušnje delili nekateri najbolj izkušeni TikTokerji.
Njihovo mnenje je, da se potrudite objaviti vsaj en kakovosten video na dan. Večina uporabnikov pa je ugotovila, da je optimalno število 3 video posnetki na dan.
Dejstvo je, da imajo tviti zelo kratek rok uporabnosti, zato je pomembno, da jih širite čez dan. Najboljši računi objavljajo tudi 100-krat na dan. Vendar pa glede optimalne pogostosti objavljanja na Twitterju vlada danes velika polemika in tudi podatki se med seboj zelo razlikujejo – od 1-krat na dan pa vse do 51-krat na dan.
Nekatere raziskave so pokazale, da v primeru, ko želite iz enega poslanega tvita iztisniti čim več, tvitajte približno 5-krat na dan. Če pa želite iz objav na Twitterju iztisniti čim več kot celota in vplivati na svojo prisotnost na Twitterju, tvitajte do 30-krat na dan.
Iz grafikona je torej razvidno, da več kot tvitate, več priložnosti imate za sodelovanje z oboževalci in tudi več skupnega odziva boste imeli. Pozorni pa moramo biti tudi na skoke pri 4-5 tvitov na dan, 11-15 tvitov na dan in 21-30 tvitov na dan.
Kako pogosto bi torej morali tvitati? Odgovor na to vprašanje je minimalno 1-krat na dan ali bolje 3 do 6 tvitov na dan. Lastniki malih podjetij, ki nimajo časa za tvitanje več kot 20 tvitov na dan, naj se držijo pravila 5 tvitov na dan. Za vse ostale pa je optimalno 15–23 tvitov na dan.
Statistika kaže, da podjetja, ki želijo biti v koraku s svojimi konkurenti, običajno naredijo na Instagramu 1,56 objav na dan. To se morda komu zdi veliko, vendar je to v določenih situacijah nujno, če želite, da vaši sledilci slišijo o vas.
Pri tem pa ni pomembno zgolj število objav na teden, ampak tudi njihova kadenca ustvarjanja. To pomeni, da se osredotočite na dosledno objavljanje vsak teden, saj to lahko poveča število sledilcev tudi za 2-krat več.
Na splošno je priporočljivo, da objavljate na svojem Instagramu 2 do 3-krat na teden in ne več kot 1-krat na dan. Zgodbe pa lahko objavljate tudi pogosteje.
Opazili smo, da blagovne znamke, ki na Linkedlnu objavljajo 1-krat ma mesec, pridobijo sledilce 6-krat hitreje kot pa tisti, ki imajo nižji profil. Takšen vzorec pa se nadaljuje s pogostejšimi objavami. To pomeni, da imajo podjetja, ki objavljajo tedensko, 2-krat večjo angažiranost, tisti, ki objavljajo dnevno, pa še večjo. Zato ni nič nenavadnega, da so podjetja povečala število dnevnih objav sprva z dveh na tri, včasih pa tudi do pet – odvisno od pomembnosti dogodkov.
Vendar pa je višja stopnja angažiranosti pogosto odraz tudi vrste in kakovosti vsebine. Če se tempo objavljanja poveča, namreč obstaja velika verjetnost, da bo angažiranost padla. V primeru, ko angažiranost še vedno narašča kljub večjemu tempu, to pomeni, da je vsebina privlačna in pomembna za vaše sledilce.
Če želite objavljati na Linkedlnu, je priporočljivo da to storite vsaj 1-krat na dan in ne več kot 5-krat na dan.
Pinterest je družbeno omrežje, na katerem objavljamo »pine« v obliki fotografij in videoposnetkov. Takšno pripenjanje je zelo enostavno, saj vam omogoča, da si določite število pinov na dan, aplikacija pa vam samodejno nastavi priporočene intervale.
Če ste na Pinterestu novi, je povsem logično, da si želite čim hitreje ustvariti čim širši krog sledilcev. K temu seveda lahko pripomore pogostejše objavljanje vsebine, vendar le do določenega števil pinov na dan. Ker pa je Pinterest spremenil algoritem objavljanja in od leta 2019 daje prednost novim vsebinam in le redko že obstoječim, vam to lahko vzame veliko časa.
V tem primeru, če ne morete nadaljevati z ustvarjanjem nove vsebine, zmanjšajte pripenjanje. Vsekakor pa je pri tem vredno spremljati vse aktualne modne muhe na družbenih omrežjih.
V splošnem je torej priporočeno na Pinterestu objaviti 3 pine na dan in ne več kot 30 pinov na dan. Izkazalo se je, da objavljanje večjega števila pinov kot 30, nima nobenega posebnega učinka, prav tako pa bodo imeli 3 novi pini veliko boljši učinek kot pa 25 ponovljenih.
YouTube
Tudi za objavljanje na YouTubu je doslednost ključnega pomena. Zato si je priporočljivo ustvariti poseben urnik objav, za objavljanje videoposnetkov pa se ne zavezujte preveč. Ustvarjanje videoposnetkov namreč vzame veliko časa in ne objavljajte nečesa zgolj zato, ker morate. Doslednost in kakovost sta ključnega pomena!
Zato poizkusite tedensko naložiti en nov videoposnetek. Če si boste že pred tem naredili zalogo videoposnetkov, boste hitro ugotovili, koliko časa potrebujete za ustvarjanje. Prav tako pa boste hitro izvedeli ali je en videoposnetek na teden za vas realen cilj.
Če iščete najboljši nasvet, kako pogosto objavljati na YouTubu, vam priporočamo, da začnete z objavami 1-krat na teden. Ko boste osvojili ustvarjanje video posnetkov, pa objavljanje povečajte na 2 ali 3-krat na teden. Izkazalo se je, da objava videa 3-krat na teden poveča število sledilcev kar za 10 %. Vprašanje pa je, koliko časa imate na voljo, saj je kakovost veliko bolj pomembna od kvantitete.
Doslednost je ključna za privabljanje sledilcev, kakovostna vsebina pa je nujna
Sedaj, ko sem vam natančno razložili priporočila glede pogostosti objav na različnih družbenih omrežjih, naj vas še enkrat opozorim na nekatere pomembne informacije.
Vam je članek všeč?
Brezplačno znanje in novice iz sveta podjetništva in oglaševanja vam dostavimo kar v e-nabiralnik.
Hvala za prijavo!
Vaša prijava na e-novice je uspešna.
Algoritmi družbenih omrežij so različni, zato ni nujno, da več objav pomeni tudi, da bo vaša vsebina bolj vidna. Zato je prvi korak, da si natančno določite tempo objavljanja, saj bodo vaši sledilci le tako vedeli, kaj lahko pričakujejo. V pomoč naj vam bo predloga za objave na različnih omrežjih, s katero boste najbolje poskrbeli za doslednost objav.
Prav tako pa pri objavljanju na družbenih omrežjih ne gre za to, kako pogosto objavljate. Veliko bolj pomembna je kakovost vsebine, po kateri zagotovo hrepeni vaše občinstvo. Zato za začetek raje ne uporabljajte več platform kot pa jih zmorete, saj se bo to hitro poznalo na kakovosti vaše vsebine.
Dejstvo je, da je meja med informativno in nadležno objavo zelo tanka, vendar jo z nekaj vaje in načrtovanja zagotovo lahko najdete. Ne pozabite pa, da je sestavni del tega tudi preizkušanje, eksperimentiranje in ponavljanje, s čimer se v svojih objavah postopoma izboljšujete.
Viri:
- How often to post on social media: 2021 success guide https://louisem.com/144557/often-post-social-media
- How often should you post on Facebook? https://blog.hubspot.com/marketing/facebook-post-frequency-benchmarks#sm.00005x98lq12afhsyx41k4r79b6f9
- How often to post to social media in 2021 https://blog.hootsuite.com/how-often-to-post-on-social-media/
- The social media frequency guide: How often to post to Facebook, Twitter, Linkedln and more https://buffer.com/library/social-media-frequency-guide/