Kar 80% dobljenih poslov se zgodi še PREDEN nekdo rezervira klic za vaš sestanek. Ta procent za kreacijo novih strank vam na voljo čisto vsak dan preko klepeta na Facebook-u/Instagram-u ali drugih socialnih omrežjih, če se le IZOGNETE tem 5 pastem.
Na kakšen način lahko organsko pridobite kar 15 sestankov na dan, si preberite v članku.
1. NAPAKA: Vaša pozornost je razpršena na 100 klepetov naenkrat
»Zlato pravilo« za gradnjo pristnega odnosa je »Manj je več«, zato se potencialni stranki posvetite, da bo imela dober občutek pri gradnji stika. Zaupala vam situacijo in tako jo boste lažje razumeli in ji ponudili ponudbo prilagojeno njenim potrebam.
Ne gradite posla po tehniki »špagetov«!
Predstavljajte si, da ob steno vržete iz lonca kuhane špagete in upate, da se bo vsaj kakšen prijel...
To pomeni, da ne vzpostavljajte stikov s 100 potencialnimi strankami naenkrat, še posebej, če ste »one man band«. To je recept kvečjemu za vašo izgorelost, slabe leade in žalosten rezultat v razmerju med vloženim časom v klepete in število rezerviranih klicev za vaš mentorski program.
Kako si olajšati dan, ko bi si želeli klepetati kar z vsemi po vrsti in bi radi naredili več v krajšem času kliknite na: https://viralen.si/kako-v-krajsem-casu-narediti-vec/
2. NAPAKA: Ne naredite FOLLOW-UPA
Imate frizerja h kateremu redno hodite? Ali pa zobozdravnika, ki ga ne bi zamenjali za nič na svetu? Morda hodite redno na kavo v vašo najljubšo kavarno? Pomislite zakaj ne bi naredili menjave, če pa mogoče obstaja še kakšna druga varianta za vas, ki je mogoče celo cenejša?
Odgovor je vaše zadovoljstvo. Pri frizerki, zobozdravniku, v kavarni se počutite super, ste zadovoljni in se z veseljem vračate k istemu ponudniku. Nič ni drugače v vašem poslu. Ponudniki, ki so vam pri srcu usmerjajo pozornost na vas, ker imajo v sebi zavedanje kako pomembna je gradnja odnosa in vedo, da se le-ta ne zgradi kar čez noč! Usmerite torej svojo pozornost na ljudi, gradite z njimi odnos in ga pod nujno redno negujte. Vaše stranke s katerimi ste že delali, so tiste stranke, ki se bodo na vašo novo ponudbo najverjetneje prve odzvale. Zapomnite si. Zato sestanek vodite čim bolj pristno in nezaigrano. Z mislijo na zadovoljstvo in ne le na denar.
Kupimo tiste storitve, katerih ponudniki so uspeli zgraditi z nami odnos v pravem pomenu besede.
Kako Follow Up stik s stranko spremenite v zlato jamo: https://www.kwslovenia.com/blog-kw/Kako-s-follow-up-spremenite-bazo-strank-v-Zlato-jamo-/
3. NAPAKA: Jaz “ROBOT” klepetam z vami
Mislim, da ni bolj bednega občutka kot to, da prejmem odgovor »Hvala, ker ste se odzvali naši ponudbi, za več informacij si poglejte našo spletno stran«. Sporočilo mi deluje robotsko in nimam nobenega interesa pogledati na njihovo spletno stran. Ko se z ljudmi pogovarjate, imejte v mislih svojega najboljšega prijatelja/najboljšo prijateljico. Odzovite se na sporočilo stranke, kot da je vaš/prijatelj/prijateljica.
Ljudje želimo imeti na drugi strani človeka in ne robota. Enako velja za sestanek. Nekoga, ki se za nas zanima, nas usmerja in vemo, da mu lahko zaupamo. Bodite pristni, iskreni in bodite dobri do ljudi. Dobro se vedno z dobrim vrača. Izogibajte se zasliševanjem, naključnih vprašanjem, vnaprej sestavljenim scenarijem ali pretiranem laskanjem. Na drugi strani imate resnično osebo, s resničnimi čustvi, strahovi in željami. Poslušajte jo in se z njo pogovarjajte.
4. NAPAKA: “Bedna” vprašanja brez jasne namere
Če gredo vam »na živce« pogovori brez repa in glave, potem gre to živce še marsikomu. Ne govorite kar nekaj »v tri dni«. Opazujte in razumite situacijo osebe s katero se pogovarjate, da ugotovite ali obstaja kakšna priložnost, da osebi pomagate z vprašanji. Če ste mentor, Coach, svetovalec veste, da mora oseba sama pridet do spoznanj. Če le lahko pomagate, potem predlagajte (video) klic.
5. NAPAKA: Sam dolgčas in suhoparne informacije!
Kakšna je razlika med Coachem, ki na uro računa 20€ in tistim, ki na uro računa 1500€, oba pa sta začela graditi posel ob istem času?
Odgovor se nahaja v zavedanju lastne vrednosti! Pod nujno si morate dvigovati vrednost. Govorite o KAJ in ZAKAJ! Ne pa KAKO. Stranko načeloma ne zanimajo tehnične metode in postopki. Stranko zanimajo vedno CILJI-“Kaj bo dosegel/a, če to kupim”, ne pa kako to kupim, to je povsem stranskega pomena. Sestanek ne pričnite z: Mi delamo…., temveč z: Naša vizija in psolanstvo je …
S tem, ko poveste samo bistvo vašega posla si zmanjšate možnosti za zavrnitev in si povečate možnost za rezervacijo klicev. Najbolj pomembno pa je, da držite besedo.
Kar obljubite tudi izvedite!
Organska kreacija posla vedno deluje. Le tako kreirate na dolgi rok. Posel ima ves čas zagotovljen in vam ni treba vsak teden iskati nove stranke. Če gradite odnos in ne posel, potem boste uspešni v tem, kar počnete. Vedno postavite ljudi v ospredje, saj so ljudje tisti, ki od vas kupujejo in bodo še naprej kupovali, če boste le usmerjali pozornost nanje. Izognite se torej tem 5 napakah v katere zlahka zapadejo »one man bandi«. In to je recept da zmagate vsak sestanek.
Želim vam maksimalno prijetno poletje. Verjamem, da se vam bo med ležanjem na vaši najljubši plaži utrnila kakšna ideja za lansiranje novega produkta za vaš posel. To se nam zgodi, ko nismo v umu. Zapišite ideje. In ne pozabite, delo s strankami si naredite zabavno, kajti v prvi vrsti je to igra, da se razumemo, z odsotnostjo manipulacije in čustvenega izsiljevanja! Nasmejite potencialne stranke preko klepeta, pošljite srčno glasovno sporočilo, pošljite jim pozitivno misel, zaželite jim lep dan. Samo »tečni« ne biti. Uživajte v procesu in v teh 80% več strank čisto vsak dan.
Na vaš uspeh!
Vaš Boštjan, ki vedno nasmejan. Razen, ko je dež. Takrat “jokam”, ker moja Foxi ne želi iti ven, ker je vseee MOKRO!:)