Mnogi so mnenja, da je za zagon podjetja dovolj le dober koncept in nekaj finančnih prihrankov. Ljudje se s takšnim načrtom sprijaznijo in ustanovijo startup podjetja z ambicijo, da jih spremenijo v mikro, mala ali srednje velika podjetja. Vendar se le malokdo zaveda, koliko osebnega truda je v to vloženega, da se lahko spopademo z vsemi težavami na svoji poslovni poti.
Čeprav je v zadnjih letih opažena rast startup podjetij, pa le ni vse tako zelo enostavno in kmalu se izkaže, da niso vsi na to dobro pripravljeni. Največji problem izhaja iz zasnove zagona, dokler ta ne postane mikro, malo ali srednje veliko podjetje.
Podjetniki se v največji meri usmerijo v to, kaj počnejo in ne zakaj to počnejo. Posledica tega je, da je motivacija izključno zunanja, saj je v mislih le to, kako razširiti idejo in bit prepoznaven, ustvariti čim več dohodka in biti neodvisen od nadrejenega. Vse to je povsem normalno, vendar z vidika poslovanja je to pogosto manj uspešno.
Gre predvsem za to, da je potrebno istočasno z razvojem izdelka ali storitve delati tudi na miselnosti podjetja. Pri tem ne gre le za strateško vodenje, ampak tudi poslovno mentorstvo, pri čemer je potrebno v mnogih situacijah in fazah poslovanja delovati predvsem kot človek. Zato mora vsak uspešen podjetnik razviti poslovne sposobnosti in miselnost, še predno se odloči postati vodja podjetja.