Instagram profil za podjetja

Instagram za podjetja. Triki in skrivnosti.

Instagram za podjetja je izredno močno socialno omrežje, ki izrazito vpliva na globalno prodajo. Kaj to pomeni? Direktno in nedirektno se na Instagramu nenehno vrši  promocija izdelkov in storitev. Oglašujejo se podjetja sama, promovirajo vplivneži in slavne osebe, svoja mnenja izražajo zadovoljne stranke in tako dalje. 

Skratka: Instagram je platforma, ki spodbuja potrošnike  k nakupu. Zato imamo zate članek “Instagram za podjetja”, s katerim lahko tudi ti z lahkoto vzpostaviš profil.

Če želiš na Instagramu oglaševati, te tukaj čaka celotni vodič po nastavitvah Meta oglasov.

Instagram za podjetja na telefonu. Na fotografiji nekdo drži telefon z odprto Instagram apliakcijo.

Če vašega podjetja ni na Instagramu, je tudi vaša možnost za prodajo veliko nižja. 

  1. Manj verjetno je, da vas bodo možne stranke spoznale in vzljubile.
  2. Tudi če nekdo zasledi vaše podjetje, a ga ne najde na Instagramu, vam takoj pade kredibilnost. Ljudje radi kupuje pri tistih, ki so povsod prisotni, saj jim tako lažje zaupamo in verjamemo, da ne gre za prevaro. 
  3. Instagram omogoča, da nenehno komunicirate s svojimi že obstoječimi in potencialnimi strankami. Tako gradite skupnost, ki je redno obveščena o vaši ponudbi, akcijah, novostih. S tem pa tudi povišate svoje možosti za prodajo. 

Ne pozabite: Dobra prodaja sloni na dobri prepoznavnosti. Če ljudje sploh ne vedo, da obstajate, potem pri vas ne morejo kupiti. In še več: če prej najdejo vašo konkurenco, so vaše možnosti avtomatsko manjše.

Izpostavljamo:

V članka se boste na Instagramu  uveljavili kot profesionalno podjetje, ki je zaupanja vredno in kredibilno. 

Hkrati boste dosegli množico ljudi, ki vas bo najprej spoznala, nato vam bo zaupala in bo nato tudi pripravljena odpreti denarnico. 

Instagram logo sestavljen iz bonbonov.

Ustvari Instagram profil za podjetje in preklopi na profesionalni profil

Zdaj pa dovolj govoričenja in se kar podajva na delo. Čas je, da vzpostaviš Instagram profil za podjetje.

Tukaj je že tvoja prva naloga: V kolikor na mobilnem telefonu še nimaš nameščene aplikacije Instagram, je čas, da to storiš.

 Aplikacijo na Androidu najdeš na Google Play, na Applovi napravi pa te čaka v Apple Ap Store. 

Ko bo aplikacija nameščena, jo odpri. 

Nimam še ustvarjenega Instagram profila za podjetje 

  1. Odpri aplikacijo Instagram 
  2. Klikni na možnost “Create new account”
  3. Izberi uporabniško ime. 

Uporabniško ime lahko vsebuje črke, številke, podčrtaje in pike. Presledki niso mogoči. Če želiš dodati presledek, namesto njega vnesi podčrtaj ali piko. 

Uporabi ime svojega podjetja. 

V kolikor je ime že zasedeno, moraš ime nekoliko prilagoditi. Poskrbi, da bo vsem jasno, da gre za tvoje podjetje in ga bo enostavno najti. Npr. uporabniško ime podjetja Viralen.si je “viralen.si”; če tvoje podjetje deluje na večih trgih, lahko dodaš zraven še državo, v kateri obratuje. Npr. McDonalds ima za slovenski trg odprt profil mcdonalds_slovenija.  

Kasneje ga lahko uporabniško ime tudi  spremeniš. Vendar ti večkratno spreminjanje odsvetujem. 

Izpostavljamo:

Okej, zdaj na začetku, ko še vzpostavljaš profil in razmišljaš o najboljšem uporabniškem imenu, ga lahko spremeniš. Ko pa bo tvoj profi enkrat zagnan in bo podjetje že imelo prve sledilce, ti to absolutno odstvetujem. Ljudje se bodo navadili na tvoje ime, hkrati bo že zapisano na drugih socialnih omrežjih, vaših vizitkah, morda embalaži itd. 

Izogibaj se zmedi. Z vsako informacijo, ki jo podaš bodi čim bolj direkten, jasen, “očiten”. Tako te bo najlažje prepoznati in najti. 

  1. Določi geslo

Poskrbi, da bo tvoje geslo dobra zaščita tvojega računa. Vsebovati mora vsaj 6 znakov. Uporabi kombinacijo majhnih in velikih črk, številk in drugih znakov

  1. Dodaj mail ali telefonsko številko in to verificiraj. Kaj pomeni verificiraj? Če boš vnesel/a telefonsko številko, bo Instagram preveril, da gre res za tvojo številko. Tako ti bo poslal sporočilo, ali ti spustil klic – načini so različni, sledi navodilom na zaslonu. Če vneseš e-mail naslov,  na mail prejmeš sporočilo od Instagrama in potrdiš, da je mail res tvoj. 
  1. Tako, pa imaš Instagram profil za podjetje – čestitam. 
V rokah nekdo kaže drugi osebi ikone s socialnimi omrežji na telefonu. Morda gardi Instagram profil za podjetja.

Preklopi na profesionalen Instagram PROFIL za podjetje

Da preklopiva na profesionalen profil , moraš že imeti ustvarjen račun za svoje podjetje. V kolikor ga še nimaš, sledi navodilo v prejšnjem poglavju.

Če pa profil že imaš – čestitam! Zdaj GA BOVA NASTAVILA  na “profesionalen” in ne “oseben” profil. 

Ampak najprej poglejmo, kakšna je sploh razlika …

Na sliki imamo primerjavo osebnega in profesionalnega profila. 

Na prvi pogled je razlika že v dodatnih informacijah, ki jih nudi profesionalni profil: ima podatek o tipu dejavnosti, točen naslov in možnost direktnega kontakta.

Profesionalni profil nam nudi večji vpogled v analitiko, v zgodbe lahko dodajamo spletne povezave na druge strani, objave lahko načrtujemo v naprej ter označimo lahko produkte na slikah.

Poslovni profili so profesionalni in ljudje jim bolj zaupajo. Hkrati pa bodo prej dobili ključne informacije o vašem podjetju ter vas lažje kontaktirali.

Primerjava med osebnim in profesionalnim Instagram profilom za podjetja.

Navodila za preklop na profesionalen račun:

  1. Pojdite na svoj profil in kliknite na tri vodoravne črte v desnem zgornjem kotu profila.
  2. Izberite možnost “Settings and privacy” 
  3. Podrsajte navzdol, dokler ne zagledate možnosti “Account type and tools”

Kliknite na to možnost

  1. Nato kliknite na “Switch to professional account”.

V kolikor imaš možnost preklopa na “personal account” ne klikaj ničesar, saj je tvoj profil že pravilno nastavljen na profesionalni način.

Tako, tvoj račun je nastavljen na profesionalen profil.

Instagram aplikacija inštalirana na telefon.

Navigacija po Instagramu za podjetja

Na tej točki našega tečaja že imaš ustvarjen  profil za podjetje. Pa poglejva, kako Instagram sploh izgleda: kaj je to za eno čudo in kaj vse ponuja. 

 SPODNJA ORODNA VRSTICA (spodaj: domov, išči, ustvari, reels, profil) – Instagram za podjetja

Hiša: DOMOV: Tukaj vidiš objave vseh, ki jim slediš. Med njimi pa se pojavljajo tudi plačani oglasi. 

Lupa: RAZISKOVANJE:. Lahko raziskuješ različne objave, ki jih je Instagram izbral zate. Gre za objave profilov, ki jim še ne slediš. Lahko pa v orodno vrstico tukaj zgoraj  zapišeš ime profila ali hashtag, po katerem želiš iskati. Če še ne evš, kaj je hashtag, nič hudega, o tem bomo govorili v nadaljevanju tečaja. Sedaj pa lahko skušaš poiskati kak profil po imenu. 

Npr. Za vajo poišči naš profil, Viralen.si in – če mu še en slediš, klikni follow. 

Naslednja ikona je: 

Plus: USTVARI: Tukaj dodaš novo objavo, zgodbo, reel ali se sledilcem javiš kar v živo. 

Play: REELS: Reeli so kratki video posnetki. Več o njih sledi v nadaljevanju. Tukaj pa  si jih lahko ogledaš zbrane na enem mestu. 

Tvoja profilna slika: Vodi na TVOJ PROFIL. 

Predstavitev orodnih vrstic na Instagramu

ZGORNJA ORODNA VRSTICA (For You, srček, sporočila)

For You: Tukaj lahko preklopiš na možnost: 

  1. Following: tako se ti bodo prikazale samo objave tistih, ki jim že slediš. 
  2. Favorites: Izbereš lahko najljubše profile in pod to možnostjo se ti bodo prikazale samo objave profilov, ki jih določiš kot najljubše. 

Srček: OBVESTILA: Tukaj te Instagram obvešča o tem, kdo ti na novo sledi, všečka in komentira. 

Letalo: SPOROČILA: Tukaj lahko izmenjuješ zasebna sporočila z drugimi uporabniki Instagrama. 

ZGRADI INSTAGRAM PROFIL ZA PODJETJE “NA STEROIDIH”

Vaš Instagram profil za podjetje je vaša vizitka.. Zato je ključnega pomena, da je vaš profil privlačen, kredibilen in odraža vašo blagovno znamko. Hkrati mora omogočati, da lahko nekdo, ki se odloči za sodelovanje z vami tudi enostavno pride do nakupa ali rezervacije termina.

Zato bomo zdaj zelo natančno prečesali profile vaših podjetij in jim dali vrhunsko, profesionalno podobo. 

Kdor pride na vaš Instagram profil za podjetje, mora takoj vedeti: 

  • s čim se ukvarjate (npr. Z masažami, s prodajo avtodelov, s poslovnim svetovanjem …)  
  • kaj je v vaši ponudbi  (znotraj vaše panoge: katere storitve ali produkte nudite: katere tipe masaž, katere avtodele, kakšen tip poslovnega svetovanja), 
  • kako vas lahko kontaktira  oz. opravi nakup: jasno mora videti: kako rezervira termin za masažo, ali pa takoj najti povezavo na vašo spletno trgovino 
Instagramov logotip in močan moški, ki predstavlja Instagram profil na steroidih.

TAKO BO Z INSTAGRAMOM TVOJE PODJETJE PRODAJALO

Pred nami je zelo zanimivo poglavje članka Instagram za podjetja: “Tako bo z Instagramom tvoje podjetje prodajalo”. 

Premislili bomo o tem, koga sploh nagovarjamo na Instagramu in kaj lahko naredimo, da bomo prav te ljudi popeljali do nakupa.  Najprej si oglejmo nekaj osnov, o tem, kaj vse sploh lahko delimo na Instagarmu. 

Izpostavljamo:

Ko pride do objav, lahko v grobem na Instagramu delimo 3 tipe vsebin: 

To so: Slike, slikovni vrtiljaki, reeli.

1. Slika – Instagram za podjetja
Primer Instagram objave z eno sliko

Slika je osnovna vrsta objave na Instagramu, ki vključuje eno samo sliko. Je osnova tudi za Instagram za podjetja.

To je lahko fotografija ali grafika. 

PRIMERNA ZA: 

  • Infografika
  • Fotografija osebe
  • Fotografija izdelka
  • Posebna onudba/akcija
  • Promocija dogodka
  • Citat ali motivacijska objava
2. Carousel/ Vrtiljak – Instagram za podjetja

Carousel objava omogoča uporabnikom, da v isti objavi delijo več slik ali      videoposnetkov. Gledalci lahko drsijo po objavi, da si ogledajo vse vsebine v nizu.

PRIMERNA ZA:

  • Predstavitev večih izdelkov
  • Zgodba v fotografiji – npr. Recept, utrinki iz dogodka …
  • Informiranje – učenje
Primer vrtiljak objave za Instagram za podjetja
REELS – Instagram za podjetja

Reeli so videoposnetki, krajši od 90 sekund, ki jih delimo na Instagramu. Nujni so tudi na profilih Instagrama za podjetja.

Reeli imajo na Instagramu posebno mesto in s tem prinašajo veliko prednosti za vaše podjetje.

Pa kar poglejva, katere prednosti prinašajo reeli:: 

  1. Veliki dosegi: video vsebine v obliki reelov bodo prikazane tudi uporabnikom izven tvoje baze sledilcev. To pomeni, da lahko reele vidijo tudi tisti, ki  še ne sledijo  tvojemu podjetju. To je odličen način, na katerega te lahko odkrije še več ljudi. Ostale oblike objav bodo namreč prikazane izključno tvojim sledilcem (razen, če jih plačljivo oglašuješ). Reeli pa dosegajo množice tudi brezplačno. 
  2. Kot smo si ogledali že na začetku tečaja – Za ogled reelov je na Instagramu pripravljena posebna stran – po Instagramu lahko scrollamo tako, da si ogledujemo le reele. To je Instagramova strategija, da ga ne bi popolnoma zasenčil TikTok. Tako si veliko ljudi na Instagramu ogleduje le reele. Z objavami in carousei teh ljudi ne boste dosegli. 
  3. Priljubljenost: trenutno so objave v obliki reelov najbolj priljubljene. Z njimi se kvalitetno povežete s svojimi sledilci in vzbudite zanimanje pri ne-sledilcih. Ljudje vas bodo najbolj začutili in spoznali. 

 

Ko razmišljamo o tem, kateri tip objave izbrati, se moramo upreti na teorijo o “prodajem lijaku”. S to teorijo bomo razumeli, koga nagovarjamo, katero sporočilo mu moramo podati in kako ga lahko dejansko spravimo do nakupa. 

Velika napaka, ki se nam lahko zgodi pri grajenju Instagram profila je ta, da z objavami ne nagovorimo pravih ljudi. Od nas ne dobijo informacij, ki bi jih spodbudile k nakupu in naše delo je zaman. 

Zato pozorno prisluhnite, si delajte zapiske in kar skočimo v teorijo. Ugotovili bomo namreč popolno formulo za Instagram za podjetja.

PRODAJNI LIJAK  oz. kaj želimo doseči

Obstaja več tipov ljudi, ki nam sledijo in vsak od teh tipov je različno oddaljen od dne, ko bo pri našem podjetju pripravljen opraviti nakup. Nekateri že resno razmišljajo o tem, da bodo kupili naš produkt/storitev, drugi pa sploh ne vedo, da obstajamo. Tako je treba na Instagramu za podjetja vedno premisliti o vseh kategorijah uporabnikov.

Zato bomo zdaj pogledali, katere skupine so to, kaj moramo pri njih vzbujati in kakšne tipe objav moramo za njih pripraviti. 

V mislih imejte: cilj našega delovanja na Instagramu bo ta, da vse ljudi iz zgornjih skupin (Informiranje, zavedanje in interes – premaknemo v najnižjo skupino – to je “nakup”. V skupino “nakup” sodijo ljudje, ki bodo pri našem podjetju dejansko opravili nakup”)

Prodajni lijak. Razumevanje je ključno za uporabo Instagrama za podjetja.

Pa začnimo na vrhu našega prodajnega lijaka: 

TOF: Mrzli

TOF = Top of the funnel, kar lahko prevedemo: “na vrhu lijaka”

Te uporabnike označimo z besedo “mrzli”, ker še niso zagreti za nakup pri našem podjetju. 

Ta skupina zajema vse uporabnike Instagrama, ki še ne vedo, da imajo problem, ki ga vaše podjetje rešuje. Tako tudi še ne vedo, da vaše podjetje sploh obstaja. 

Te ljudi moramo informirati o problemu.

Torej, ta skupina, ki sploh ne ve, da potrebuje naše izdelke/storitve, je najbolj obsežna skupina. Zajema 60 % vseh uporabnikov Instagrama, ki bi jih zanimala naša ponudba. 

Torej: če ti ljudje vidijo našo objavo, nas vidijo prvič.

 Vendar kako, če to niso naši sledilci? Kako jih naj dosežemo s svojimi objavami?

Imamo 2 možnosti:

  1. Z reele, ki dosegajo tudi uporabnike izven naše baze sledilcev
  2. Z plačljivimi vsebinami (oglasi)

Sporočilo, ki ga podajamo mora biti zelo splošno. Ne smemo še zaiti v detajle o našem podjetju in naši ponudbi – pozornost moramo vzbuditi hitro in učinkovito. 

Naš cilj je doseči čimveč ogledov naših reelov in hkrati s kvalitetno vsebino prepričati tiste, ki so si naš reel ogledali, da nam tudi sledijo. 

MOF: Topli

Spustimo se po lijaku eno stopničko nižje:

Tu je baza ljudi, ki že pozna problem in se želijo o njem podučiti. Ker jih naše področje delovanja že zanima, nam že sledijo. Vendar še ne razmišljajo o nakupu naših izdelkov/storitev. 

Kako dosežemo te ljudi?

Te ljudi dosežemo z rednimi objavami. Naše podjetje tako vsake toliko vidijo med skrolanjem po Instagramu, a se z nami še ne ukvarjajo. 

Ta skupina predstavlja okoli 17 % vaših potencialnih bodočih kupcev. 

Tudi na tej točki nas ljudje še spoznavajo, tokrat malo bolj poglobljeno.

BOF: Vroči

Eno stopničko nižje so vsi tisti, ki nam ŽE SLEDIJO in z njimi gradimo skupnost. Njim moramo predstaviti naše izdelke in storitve.

Ti ljudje nas že poznajo, zdaj pa moramo poskrbeti, da nam bodo tudi zaupali, da bodo verjeli v našo kredibilnost.

Ta skupina predstavlja nekje 20 %. 

Kakšne objave jih zanimajo?

Predstavitev naših izdelkov, kako izdelki/storitve delujejo, kakšne rezultate jamčimo, mnenja zadovoljnih strank, naše nagrade in odlikovanja, naša strokovna usposobljenost … 

  • Ponudimo jim lahko nekaj brezplačnega za njihov mail in z njimi vzporedno komuniciramo tudi preko elektronske pošte. 
  • NAKUP

Čisto na dnu prodajnega lijaka se skrivajo še preostali 3 % ljudi. Razmišljajo o nakupu. Raziskujejo tudi  konkurenčna podjetja na trgu. Iščejo najboljšo ponudbo in nato se odločijo za nakup. 

Tukaj pridejo v poštev objave kot so: 

Popusti, akcije, kuponi.

Pomembno je, da s svojimi objavami zajamemo vse uporabnike na Instagramu. Tiste, ki še ne vedo, da imajo problem, ki ga mi rešujemo pa tudi tiste, ki že razmišljajo o nakupu. Tukaj je past, v katero pade večina podjetij s slabo strategijo Instagram marketinga. 

Instagramov logo in čez napis error. Opozarja na napake Instagrama za podjetja.

NAPAKA: Kot ste opazili ima prodajni lijak obliko lijaka zato, ker je zgoraj najširši in spodaj najožji. Temu je tako zato, ker v zgornji nivo “zavedanje” spada velika večina tistih, ki bodo videli vaše objave. Torej: večina ljudi sploh ne ve, da imajo problem, ki ga vi rešujete, pa tudi, če vedo, o tem problemu vedo bore malo. Zato tudi ne iščejo vašega podjetja – ker se še niso odločili za reševanje. 

Teh ljudi je 97 %. 

Večina podjetij se z objavami fokusira na najnižji nivo prodajnega lijaka. To je: “Nakup”. V nakup prepričujejo ljudi, ki jih v bistvu več ni potrebno prepričevati. Teh ljudi je 3 % vseh uporabnikov. 

Zakaj bi torej največ časa posvečali spodnjemu nivoju lijaka? To ni potrebno. Izogibajte se temu, da bo vaš Instagram profil za podjetje poln objav, ki naznanjajo akcije in popuste. Ja, seveda je tudi to nujno potrebno, a večina  objav naj bo posvečeno predstavitvi vašega podjetja, vaših izdelkov, delite mnenja zadovoljnih strank, predstavljajte zanimiva dejstva iz vaše panoge, poučujte. Naj bo vaš profil med tistimi, ki jim z zanimanjem sledimo in komaj čakamo na novo objavo. Tako boste počasi popeljali ljudi iz višjih nivojev lijaka do najnižjega nivoja – nakupa.

Če ne veste, kako se lotiti kreiranja vsebin, vas tukaj čakajo Ideje za vrhunske marketinške kampanje.

Ideje za objave na Instagramu za podjetja.

Kaj imajo tvoje objave s poroko?

Vedno, ko pripravljate objave, imejte v mislih tole: Vaše objave imajo s poroko skupno naslednje: 

Ljudje morajo tvoje podjetje najprej spoznati. Vedeti morajo, da obstajate,  kdo ste in kaj počnete. 

Nato morajo sledilci tvojemu podjetju  zaupati. Verjeti morajo, da gre za kredibilno podjetje, ki dela dobro in nudi kvalitetne produkte ali storitve. 

Šele nato se bodo sledilci s tvojim podjetjem “poročili” = bodo pri vas nekaj kupili.

In to še ni vse: S poroko (torej s prodajo), zgodba še ni končana. Zdaj se pravzaprav trdo delo šele začne. Gre zato, da moramo vzpostaviti dolgotrajen in močan odnos. S stranko, ki smo jo privedli do nakupa, moramo ohraniti stike, jo prepričevati v nove nakupe, ji ponuditi posebne ugodnosti in skrbeti za njeno “življenjsko dobo”. 

Ne pozabite: verjetnost, da boste nekaj prodali že obstoječi stranki, ki je pri vas že opravila nakup, je 70 % večja, kot da boste prodali nekomu, ki pri vas še ni kupil. 

Kako zastaviti odnose z obstoječimi strankami in jih negovati? To že presega naš tečaj Instagram za podjetja, lahko pa vam dan naslednji nasvet: Od vsake stranke pridobite njen e-mail naslov: vnese ga naj pri nakupu. Potem pa začrtajte kvalitetno e-mail marketing strategijo. 

Vse skrivnosti uspešnega e-mail marketinga, ki bo ponesel vašo prodajo v višave, vas kmalu čaka na Viralen.si. Pokukaj v opis tega videa, ali je tečaj že na voljo.

Kaj imajo skupnega tvoje objave in poroka? Ogovor je ključen za Instagram za podjetja.

3 nujne sestavine vsake objave, storyja in reela (Instagram za podjetja)

Ta video je eden najbolj pomembnih v celotnem tečaju: pogledala bova, kaj so tri sestavine, ki jih mora imeti čisto vsaka tvoja objava. 

1- enovita podoba

Cilj Instagram profila tvojega podjetja je “branding”. Tvoje podjetje je blagovna znamka in Instagram je , zaradi svoje vizualne naravnanosti, izjemem medij za predstavitev podobe podjetja. 

Kaj to pomeni? Nujno potrebuješ celostno grafično (to je vizualno) podobo svojega podjetja.

Kateri elementi sestavljajo grafično podobo tvojega podjetja?

  1. Barvna shema
  2. Glavna pisava in stranska pisava
  3. Grafike

V kolikor še nima zastavljene grafične podobe svojega podjetja, je (še preden začneva s kreiranjem prvih obja) čas, da jo prirpaviš. Če imaš s tem težave, je v našem tečaju Canva, ki ga je zate pripravila grafični oblikovalec Anže Počkaj, celotno poglavje namenjeno prav izgradnji blagovne znamke. Anže te korak po korak vodi do tega, da imaš na koncu poglavja že vse pripravljeno. 

TOREJ: Vsaka objava, ki se prikaže tvojim sledilcem, mora odražati tvoj Instagram profil za podjetje. Objave morajo med seboj sestavljati celoto, ki je vizualna podoba tvojega branda/znamke. Ko gledalec vidi tvojo objavo, jo mora takoj asociirati s tvojim podjetjem. Če narediš objavo, za katero nihče ne more vedeti, da je prišla izpod rok tvojega podjetja – je objava izgubljena priložnost. Nobenega vpliva ne bo imela na zavedanje o vašem obstoju, kaj šele na prodajo. . 

Primer brandinga, ki je ključen element Instagrama za podjetja.

2- logotip

In smo že pri drugi sestavini, ki je močno povezana s prvo: Torej, predstavljaj si: : Tvoje objave imajo lahko ogromno ogledov, všečkov, komentarjev, deljen – tvoja prodaja pa lahko ostaja na nuli. Zakaj? Ker, ljudem daješ vrhunske vsebine, a nihče ne ve, da za njimi stoji tvoje podjetje. 

Ključen element za prepoznavo je logotip tvojega podjetja. Potrudi se, da ga vključiš na svoje objave. Načinov za vključite je več: lahko so bolj direktni ali bolj subtilni. Tako bo vsak vedel, da gre za Instagram profil za tvoje podjetje.

Logotip Viralen.si, ki ga uporabljamo za objave Instagrama za podjetja

3- CTA

Tudi če upoštevaš prvi dve točki, tvoja prodaja ne bo poskočila brez tega elementa: to je CTA. Gre za angleško kratico, ki označuje “call to action”, kar pomeni “poziv k aciji”. Želiš s svojo objavo prepričati ljudi, da skočijo na tvojo spletno trgovino? Želiš, da te pokličejo in opravijo rezervacijo? Želiš, si ogledajo vaš nov video na Youtubu?

Daj jim navodila. Če objava, story ali reel ne vključuje direktnega poziva k dejanju in navodil, kako naj dejanje opravijo – ga, roko na srce, ne bo opravil nihče. 

.

Načinov je več:

  • Gumb v oglasih
  • Govorjeno vabilo
  • Besedilo na grafiki
  • Link v storyju in “gif” klikni
  • Link v BIO + besedilo + emoji

Zapomni si: vedno, vedno, vedno moraš dodati CTA! Tako se vzpostavi vrhunski Instagram profil za podjetja.

Razložen pomen "CTA" s post it listki, ki je ključen element Instagram profila za podjetja.

S temi tremi sestavinami, bodo tvoje objave dejansko povezane s tvojim podjetjem in posledično bodo vplivale na tvojo prodajo. 

Pozor, na Facebooku in Instagramu krožijo lažna sporočila. Ne nasedaj na njih.


Želiš več polnovrednih informacij?

Pobrskaj po našem Instagram profilu

Izpostavljamo: