Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024

Kaj vse obsega Facebook oglaševanje?

Najprej poglejva, kaj sploh obsega Facebook oglaševanje. Podjetje Meta obsega Facebook, Instagram in Whatsapp. Gre torej za krovno organizacijo, ki združuje 3 velikane svetovne komunikacije. Skupaj ima podjetje Meta 2 milijardi mesečnih aktivnih uporabnikov.

Facebook ima dan danes 1,4 miljarde uporabnikov (kar 70% vseh uporabnikov prižge aplikacijo dnevno!). Povprečen uporabnik uporablja dnevno Facebook vsaj 20 minut.

***

POZOR! V zadnjem času kroži ogromno število lažnih sporočil, ki delujejo kot uradna sporočila Mete: Ali se prejel/a lažno sporočilo?

***

Izpostavljamo:

Kaj statistika pomeni zate?

Da je nujno, da se kvalitetno oglašuješ na Facebooku. Dosežeš lahko izjemno veliko ljudi. Pa ne samo to. Dosežeš lahko točno tiste ljudi, ki se zanimajo za tvoje storitve, aktivno iščejo tvoje izdelke in so pripravljeni odpreti denarnico še danes. Oglaševanje na Facebooku je ciljno usmerjeno. To pomeni, da ne plačuješ, da se tvoji oglasi prikazujejo naključno kar vsakemu. Tvoj denar bo dobro izkoriščen, saj lahko (če znaš uporabiti pravilne nastavitve) dosežeš občinstvo, ki ima določene interese, demografkse značilnosti in nakupovalne navade. 

Če na primer na v spletni trgovini prodajaš prehranska dopolnila za športnike, lahko nastaviš, da se bodo tvoji Facebook oglasi prikazovali tistim, ki jih zanimajo športne aktivnosti, so stari med 18 in 50 let ter so že nakupovali preko spleta. 

Nauči se doseči uporabnike Facebooka in povišaj svojo prodajo!

V nadaljevanju tega članka bova raziskala različne vidike Facebook oglaševanja. Tako lahko tudi ti pripraviš uspešno strategijo oglaševanja in dosežeš svoje poslovne cilje. Pred tabo je obsežen vodnik skozi svet Facebook oglaševanja.

Facebook oglaševanje

Uvod v Facebook oglaševanje

Kaj potrebujem, preden postavim oglas v orodje Ads Manager:

  1. Kreative (fotografije, grafike, videoposnetki)
  2. Besedila
  3. Idejo o tem, koga nagovarjate (Ključni kupec)

Vse to pripravi še preden se lotiš samega Facebook oglaševanja v orodju META.

Meta for Business

Meta Business Manager je brezplačno orodje, ki ga je podjetje Meta razvilo za upravljanje njihove strani. S tem orodjem je olajšano upravljanje poslovnih strani, hkrati pa so le-te bolj varne, saj je otežen vdor vanje. Prav tako ločuje med osebnimi in poslovnimi profili, kar omogoča, da so vaši zasebni pogovori in objave ločene od poslovnih. 

Zakaj Business Manager:

  • Več funkcij
  • Večji nadzor nad opravili
  • Boljša analitika
  • Lažje dodajanje uporabnikov
  • Možnost računov na podjetje

To sta orodji, ki ju potrebuješ za Facebook oglaševanje:

Izpostavljamo:

Bližnjica do oglasov: https://adsmanager.facebook.com/

Bližnjica do Business Managerja: https://business.facebook.com/settings/

***

Tako, pa se podajva na pot do tvojega prvega Facebook oglasa!

Facebook oglaševanje: priprava oglasov v orodju Meta for Business. Na sliki je računalnik z odprtim orodjem Meta for Business.

ODPRI RAČUN ZA OGLAŠEVANJE

Vpiši se v Business Manager: https://business.facebook.com/settings/

Postavi svoj Facebook oglas

Po vpisu v svoj račun, se ti prikaže takšna stran:


Klikni na ikono 3 vzporedne črte v levem zgornjem kotu (ob napisu Meta). Na zgornji sliki so 3 črte označene z vijoličnim pravokotnikom.

Ko klikneš na tri črte, se ti odpre nov meni. V njem izberi možnost “Upravitelj oglasov”.


Odpre se ti tole:

Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024

In že si v svojem okolju za postavitev oglasov.

Klikni “Ustvari”:

Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024

In prikaže se ti tole:

Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024

Izberi vrsto plačevanja: Dražba:

Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024

V naslednjem koraku izberemo “Campaign objective” – to pomeni, da izberemo, kaj je namen našega oglaševanja. 

Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024

Prepoznavnost

Namen tvoje kampanje bo, da čim več ljudi spozna tvojo znamko. Povišala se bo prepoznavnost tvoje blagovne znamke, ljudje bodo izvedeli več o tvojem podjetju. 

POZOR: Ljudje bodo vedeli, da tvoje podjetje obstaja in s čim se ukvarja. Ne bo pa se povišala tudi sama prodaja, obiski spletne strani, število sporočil itd. 

PRIMERNO ZA: Tiste, ki želite svetu sporočiti, da vaše podjetje obstaja.

Promet

S to obliko kampanje boste povečali svoj promet na spletni strani, Instagram profilu, Facebook dogodku, v vaši aplikaciji, Messengerju, WhatsUp-u ali drugi lokaciji. Dodali boste povezavo na stran, na kateri želite povečati obisk. Oglas bo zasnovan tako, da bo vabil k kliku na izbrano povezavo.

Dejavnost

Namen kampanje je vzbuditi dejavnost pri tistih, ki vidijo vaš oglas: dobili boste več sporočil, več ogledov videa, ki ste ga delili, več odzivov na vašo objavo, več všečkov vaše strani idr. 

Potencialne stranke

S to kampanjo zbirate “leade”, t.j. kontaktne podatke. Največkrat s takšnimi kampanjami pobirate maile vseh, ki bi želeli vedeti več o vas. Te maile nato dodate v svojo e-mail bazo in redno komunicirate po e-mail pošti. Več o pomenu e-mail baze za vaš posel in kako jo graditi najdeš na TikTok profilu bostjan.vidmar. 

App promotion

Imaš novo aplikacijo? Potem je to zate. S to kampanjo najdeš osebe, ki si bodo prenesle tvojo aplikacijo. 

Prodaja

Namen te kampanje je pridobiti kupce za tvoje izdelke ali storitve. Ljudje bodo na tvoji spletni trgovini dodajali izdelke v košarico, naročili se bodo na tvojo naročnino in izvajali nakupe. 


Klikni na gumb “Nadaljuj”.

Prikaže se ti spodnji menu. Na tej točki izberi možnost “Manual sales campaign”. 

Zgornja možnost “Advantage+ shopping campaign zaenkrat še ni dovolj prilagojena za slovensko okolje, sploh pa ni primerna zate, če še nimaš velikega števila delujočih oglasov. 

Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024

Tri ravni Facebook oglaševanja

Pred tabo so tri ravni Facebook oglaševanja. V nadaljevanju se bova sprehodila skozi nastavitve na vseh treh ravneh. Vse tri so potrebne za uspešen oglas.

1- Raven: Cilj

Na tej ravni bova Facebooku povedala, kaj je cilj tvoje kampanje: kaj sploh želiš doseči z oglasom, ki ga postavljava.

2- Raven: Nastavitve

Tukaj bova izbrala vse pravilne nastavitve, zaradi katerih bo tvoj oglas videlo maksimalno število ljudi. Pa ne samo to. To bodo ljudje, ki se bodo statistično gledano najverjetneje na tvoj oglas tudi odzvali. Ni pomembno le, da oglas vidi gora ljudi. Pomembno je, da so to ljudje, ki se dejansko zanimajo za tvoj oglas.

3- Raven: Kreativa in besedilo (slika-oglas)

Izpostavljamo:

Zadnji del postavljanja oglasa je najbolj zabaven – v program bova vnesla tvoje fotografije, videoposnetke in besedila za oglas.

Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024

1. Raven Facebook oglaševanja: Cilj Facebook oglaševanja (New Prodaja Campaign)

Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024
Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024

2. Raven Facebook oglaševanja: Nastavitve (Ad Set)

Na to raven avtomatsko pademo, ko smo nazadnje kliknili “Naprej”

Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024
Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024
Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024
Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024
Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024
Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024
Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024
Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024

3. Raven Facebook oglaševanja: Postavitev vizualnega in besedilnega dela: slika/oglas (New Prodaja Ad)

Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024
Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024
Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024
Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024
Facebook oglaševanje: vodič po nastavitvah 2024

Ključ do uspeha

Vsaka uspešna Facebook kampanja je seštevek naslednjih dejavnikov:

1. Pravilno definiran ključni kupec

Ključni kupec je model osebe, ki predstavlja skupne lastnosti vseh tvojih kupcev. Ne gre za resnično osebo, ampak model osebe, ki jo nagovarjaš, ko kreiraš marketinške kampanje. Ko komuniciraš preko socialnih omrežij, pošiljaš množične maile, pripravljaš letake … Zmeraj si moraš predstavljati, koga nagovarjaš. Kdo je ta, za katerega želiš, da vidi tvoja sporočila, objave, marketinške kampanje? Njemu prilagodi vsebino in podobo svojih sporočil. Kaj ima tvoj ključni kupec rad, kako lahko pritegneš njegovo pozornost, kje se giba, kje bo najverjetneje videl tvoje sporočilo itd. 

Vse o ključnem kupcu in kako ga definirati si lahko prebereš tukaj:  KLJUČNI KUPEC – S pravilno analizo pridobite kar 171% večjo donosnost oglasov!

2. Testiranje

Ko nastaviš Facebook oglas, nikoli ne prepusti uspešnosti le eni vrsti nastavitve.Uspešnost Facebook oglasov je lahko odvisna od večih dejavnikov. 

Recimo, da tvoj oglas ne prinaša nobenega dobička. Narobe je lahko šlo več stvari. Lahko imaš:

  • slab produkt (zanj ni interesa, cena je previsoka, previsoka je tudi poštnina itd.),; 
  • lahko si pripravil/a slab opis, ki ne prepriča, 
  • lahko pa je vse vrhunsko, a si nastavil/a napačno ciljno skupino. 

Zato je pomembno pripraviti različne nastavitve in nato boš lahko na koncu videl/a, kateri elementi so najbolje performirali in kateri slabše. Torej: pripravi različne kreative, različne opise in razišči različne možnosti nastavitev. 

Testiramo v dveh nivojih:

  • AD SETS

Nastavitve oglasa: demografija, cilj kampanje, finančni vložek

  • Kreativa

Kako izgleda, kakšna je slika, kakšno je besedilo, kje je CTA

3. Analiziranje

Če smo pripravili več kampanj z različnimi elementi, moramo potem v tej stopnji ugotoviti, kateri oglas je bil najboljši. Oglase pustimo delovati vsaj 3 dni (priporočamo porabo vsaj 10 eur/dan). Nato raziščemo uspešnost oglasa glede na različne metrike.

CPM (“cost per mille” = cena na tisoč): znesek vam pove, koliko ste plačali za 1000 prikazov vašega oglasa.

CPC (“cost per click” = cena na klik): znesek vam pove, koliko ste plačali za vsak klik na oglas.

CTR (“clickthrough rate”) je število klikov, ki jih prejme vaš oglas, deljeno s številom prikazov vašega oglasa: kliki ÷ prikazi = CTR. Na primer, če bi se vaš oglas prikazal 100krat in bi imeli 5 klikov na oglas, bi bil vaš CTR 5 %.

CPP (“cost per purchase” = cena za nakup): znesek vam pove, koliko denarja ste vložili za vsak nakup, ki je bil opravljen na podlagi oglasa.

ROAS (“Return on Ad Spend” = dobičkonosnost naložbe): z izračunom izveste, kakšen je bil vaš dobiček glede na vsak euro, ki ste ga vložili v oglaševanje.

ATC (“Add To Cart” = Dodano v košarico): podatek vam pove, koliko izdekov je bilo v vaši spletni trgovini dodanih v košarico, zaradi vašega Facebook oglasa. 

Zate smo pripravili kalkulator, s katerim bo to računanje veliko lažje, kot morda izgleda na prvi pogled. Kalkulator je dostopen tukaj: KALKULATOR PROFITABILNOSTI OGLAŠEVANJA.

4. Prilagajanje in skaliranje

Faza testiranja in analize je za nami. To pomeni, da že vemo, kateri oglasi so bili najbolj profitabilni, kateri pa niso najbolje delovali. Zato v fej fazi več denarja vložimo v delujoče oglase, ostale pa umaknemo. 

.

Tečaj Facebook oglaševanje

Nič suhoparne teorije in nakladanja. Klik za klikom. Naš tečaj vas skrbno vodi, da skupaj postavimo oglase na Meta platformi.

Če česa ne razumete, pavzirate in ponovno pogledate. 100 x bolje kot tečaj v živo, kajne?

Naša posebej razvita platforma sledi vašemu napredku in vas opozarja, če ste kaj preskočili.

Več o tečaju izveš tukaj: skoči na tečaj Facebook in Instagram oglaševanje.

Želiš več polnovrednih informacij?

Pobrskaj po mojem TikTok profilu @bostjan.vidmar

Izpostavljamo: