Skip to content

Dobre prakse poslovnega svetovanja (Case Studys)

Kako smo s pravilnimi strategijami pretvorili ideje v dobiček. 

ocena portala viralen
Boštjan Vidmar, poslovni mentor

Dobre prakse poslovnega svetovanja (Case Studys)

Boštjan Vidmar, poslovni mentor

Kako smo s pravilnimi strategijami spremenili ideje v dobiček.

ocena portala viralen

Viralen.si – Z znanjem do uspeha.

KVALITETA

Preizkušeno s strani uporabnikov in podjetnikov v Sloveniji

2025

Vedno posodobljeno in prilagojeno najnovejšim smernicam

Opazili so nas:

Z osebnim pristopom in sodelovanjem je uspeh zagotovljen.

Pred tabo so navdihujoče zgodbe podjetij in posameznikov, ki so s pomočjo mojega poslovnega mentorstva dosegli izjemne rezultate.

Tu boš odkril/a, kako smo skupaj z našimi strankami oblikovali in izvedli strategije, ki so jim prinesle

povečanje prodaje, večjo prepoznavnost ter uresničitev njihovih poslovnih ciljev.

Poišči navdih za svojo lastno podjetniško pot.

Pomagali smo:

HOLMED L.C.
Vodilni ponudnik estetskih terapij

JASNA RESORT
TaKransjska gora

Keton d.o.o.
LCHF-STYLE spletna trgovina

U-wish d.o.o.
Sanjski šopek

Posestvo sončni raj
Spletna trgovina
Fontana vin Vodole
Nesting Resort

ESTETSKI CENTER HOLMED

Estetski center Holmed je vodilni ponudnik estetskih terapij, ki se ponaša z večletnimi izkušnjami in vrhunsko strokovnostjo. Sodobno opremljen center v središču mesta nudi širok spekter storitev, od neinvazivnih postopkov pomlajevanja do naprednih estetskih posegov. Osredotočeni na individualni pristop, center Holmed stremi k izpolnjevanju želja in potreb svojih strank, pri čemer zagotavlja visoko raven kakovosti in zadovoljstva.

Izzivi

S kakšnimi izzivi so se srečevali?

Pred našim sodelovanjem je Estetski center Holmed imel omejeno prisotnost na digitalnih platformah, kar je oteževalo doseganje širše ciljne publike. Začetni sledilci na Instagramu: 150. Center ni imel aktivne strategije za družbena omrežja, kar je pomenilo manjše angažiranje in interakcijo z obstoječimi in potencialnimi strankami. To je vplivalo na prepoznavnost in dostopnost centra v digitalnem prostoru.

Vizualni elementi, kot so logotip, spletna stran in vsebine na socialnih omrežjih, niso bili poenoteni, kar je ustvarjalo nejasno blagovno znamko. Zastarela in nekonsistentna komunikacija je zmanjševala zaupanje in profesionalni vtis, ki je ključnega pomena v industriji estetskih terapij. To je vodilo do tega, da stranke niso jasno prepoznale, kaj center dejansko ponuja in kako se razlikuje od konkurence.

Kljub velikemu potencialu, ki ga influencerji lahko prinesejo v industriji lepote in estetike, center pred našim sodelovanjem ni imel strategije ali sodelovanja z vplivneži. To je pomenilo izgubljene priložnosti za povečanje obsega in globine trženjskih kampanj, ki bi lahko pritegnile večjo pozornost in ustvarile boljšo prepoznavnost med ciljno publiko, še posebej na mlajšo generacijo, ki pogosto sledi priporočilom priljubljenih vplivnežev.

Postopki in naloge:

Tukaj je 5 ključnih nalog, ki smo jih izvedli.

Implementacija influencer marketinga
Ustvarili smo partnerstva z izbranimi influencerji, ki so bili skrbno izbrani na podlagi njihovega vpliva in ciljne publike, da bi razširili doseg in pridobili novo publiko. Ti vplivneži so delili svoje izkušnje z estetskimi terapijami, kar je pritegnilo njihove sledilce in povečalo zaupanje v znamko.
Revitalizacija digitalne prisotnosti
Dvig sledilcev za 1100% v 3 mesecih (iz 150 na 1200). Prenovili smo profile na družbenih omrežjih in spletno stran, da smo zagotovili sodoben in profesionalen videz, ki odraža visoko kakovost storitev centra. Uskladili smo vizualno podobo na vseh digitalnih platformah, vključno z logotipom, barvno shemo in tipografijo. Ta prenova je omogočila boljše angažiranje z obstoječimi in potencialnimi strankami ter povečala prepoznavnost znamke.
Optimizacija SEO in vsebinski marketing
Izvedli smo temeljito SEO optimizacijo obstoječih in novih blog vsebin, kar je izboljšalo spletno vidljivost in organski doseg. Osredotočili smo se na ključne besede, ki so relevantne za storitve centra, in zagotovili, da so vsebine informativne in uporabne za ciljno publiko
Inovativni pristopi v Google in Facebook marketingu
aradi stroge regulacije oglaševanja določenih zdravstvenih storitev, kot je botox, smo morali razviti kreativne pristope, da bi obšli omejitve in vseeno dosegli naše cilje. Namesto neposrednega oglaševanja zdravljenja smo poudarili splošne informacije o izboljšanju kakovosti življenja in dobrobiti, ki jih prinašajo estetske terapije. Ta pristop nam je omogočil, da smo uspešno napolnili koledar naročil, ne da bi kršili oglaševalske politike, kar je pripeljalo do izjemnih rezultatov in povečanja strank.
Uvedba nagradnih iger
Organizirali smo več nagradnih iger, ki so bile tematsko usklajene z dogodki kot so Valentinovo in Dan žena. Te igre so spodbudile večjo interakcijo med sledilci in povečale prepoznavnost centra. Nagradne igre so bile strukturirane tako, da so vsi udeleženci prejeli korist, kot je brezplačen posvet, kar je dodatno spodbudilo zanimanje.

<<<  zadrsaj drsnik, da se prikaže več >>>>

JASNA CHALET RESORT

Če vam rečemo, da smo za to 14-dnevno kampanijo porabili manj kot 650 EUR, kaj bi pričakoval?

Marketing je prostor, kjer rezultat prinašajo kreativne ideje in strateške odločitve. Vedno stremimo k temu, da kupec razmišlja s čustvi in ne zgolj z razumom. Če vključimo razum, hitro ugotovimo, da ne potrebujemo dodatnih parov čevljev, novih očal ali sladkega priboljška, ki nas čaka na blagajni. Čustva pa delujejo povsem drugače.

Znate pojasniti, zakaj ste zaljubljeni v neko osebo? Kaj je tisto, zaradi česar vam zaigra srce? Ni razumnega odgovora, kajne? Prav to smo želeli doseči z našo kampanjo v Jasna Chalet Resort, Kranjska Gora – prebujati čustva, ki govorijo močnejše kot razum.

Rezultati:

👉 900 novih sledilcev,
👉 280.000 ogledov,
👉 Zapolnjene sobe in restavracija.

Kaj smo naredili?
Vzporedno s plačljivo oglaševalsko kampanjo, smo pripeljali 5 slovenskih influencerjev, ki so delili svoje avtentične izkušnje. V gledalcu smo vzbudili čustvo po nepozabno doživetem prazničnem decembru. Vzbujali smo strah pred izgubo nečesa oz po nezmožnosti ponovnega doživetja (ang. FOMO – Fear Of Missing Out).

In kar je najlepše: Njihove zgodbe so dosegle pravo občinstvo in…

Rezultati govorijo zase:

Pristna komunikacija in prava strategija lahko preobrazita tvoje podjetje – tudi če nimaš velikega proračuna.

V viralen.si ti lahko pomagamo k boljši prepoznavnosti in prodaji.

Izzivi

S kakšnimi izzivi so se srečevali?

Kot nova restavracija na trgu je Taqueria Unomás soočala z izzivom, kako izstopiti in se uveljaviti med že obstoječimi in dobro znanimi kulinaričnimi znamkami v mestu. Ključno je bilo hitro vzpostaviti močno prepoznavnost in ugled, ki bi privabil obiskovalce.

V svetu, kjer so kulinarične ponudbe bogate in raznolike, je bil izziv kako učinkovito komunicirati edinstvenost ponudbe Taquerie Unomás. Potrebno je bilo jasno izpostaviti, kaj jih loči od drugih in zakaj bi jih morali izbrati ravno obiskovalci, ki iščejo pristno mehiško izkušnjo.

Ustvariti trajen vtis in zagotoviti, da stranke ne samo obiščejo restavracijo, ampak postanejo tudi redni gosti. Taqueria Unomás se je morala osredotočiti na strategije za povečanje angažiranosti, kot so izvirne marketinške kampanje in interakcije na družbenih omrežjih, da bi vzdrževala zanimanje in spodbujala pogovore o blagovni znamki.

Postopki in naloge:

Tukaj je 5 ključnih nalog, ki smo jih izvedli.

Zasnova viralne kampanje "DAJ GA V USTA"
Za Taqueria Unomás smo zasnovali provokativno in domiselno kampanjo z naslovom "DAJ GA V USTA", ki je takoj pritegnila pozornost javnosti. Cilj kampanje je bil ustvariti zanimanje in radovednost še pred uradnim razkritjem, da gre za oglaševanje nove restavracije. Slogani so bili skrbno izbrani, da bi spodbudili razprave in deljenje na družbenih omrežjih. Ta pristop je omogočil, da je blagovna znamka hitro postala prepoznavna med potencialnimi strankami.
Organizacija slikanja, snemanja, iskanje igralcev in prostora
Izvedba kampanje je zahtevala koordinirano delo pri organizaciji profesionalnih foto in video snemanj, kjer so igralci in prostori odražali duh in atmosfero Taquerie Unomás. Lokacije snemanj so bile skrbno izbrane, da bi ustrezale mehiški tematiki, kar je dodatno poudarilo avtentičnost restavracije. Igralci so bili izbrani tako, da so lahko učinkovito prenašali energijo in hudomušnost kampanje.
Billboard in BUS kampanja
Kampanja na billboardih in BUS oglasih je bila ključni del strategije za dosego širše publike. Veliki, vpadljivi oglasni panoji so bili postavljeni na strateških mestih po mestu, kjer so najbolj vidni. Paralelno so bili digitalni oglasi predvajani na zaslonih mestnih avtobusov, ki so potnike vabili, da izstopijo na postaji blizu restavracije Taqueria Unomás. Ta dvojni pristop je omogočil maksimalno vidnost kampanje, pri čemer so BUS oglasi služili kot neposredno vabilo k obisku restavracije, kar je prispevalo k praktičnemu povečanju obiska. Zasnova billboardov in BUS oglasov je bila zasnovana tako, da je pritegnila poglede in spodbudila zanimanje za kampanjo.
Postavitev kampanj na družbenih omrežjih, YouTube in Googlu
Digitalna prisotnost je bila razširjena s ciljanimi oglaševalskimi kampanjami na družbenih omrežjih, YouTube in preko Google Ads. Ta pristop je omogočil natančno ciljanje potencialnih strank z uporabo demografskih in geografskih podatkov. Vsebine so bile prilagojene za maksimalno angažiranje uporabnikov, s poudarkom na interaktivnosti in kreativnih vabilih k akciji. Kampanje so bile optimizirane za povečanje vidnosti in klikov, kar je prispevalo k širjenju kampanje.
Kampanja z vplivneži
Sodelovanje z vplivneži je igralo ključno vlogo pri širjenju dojema o Taquerii Unomás med ciljno publiko. Vplivneži so bili skrbno izbrani na podlagi njihovega občinstva in avtentičnosti. Sodelovali so pri promociji kampanje preko svojih platform, kjer so delili svoje izkušnje v restavraciji in promovirali slogan "DAJ GA V USTA". To je dodatno povečalo doseg in verodostojnost kampanje, saj so vplivneži svojim sledilcem priporočili obisk restavracije.

<<<  zadrsaj drsnik, da se prikaže več >>>>

Keton d.o.o.

Blagovna znamka LCHF Style Live & love predstavlja izbor visokokakovostnih živil (in dodatkov) za izboljšan življenjski stil po načelu LCHF in KETO prehrane. Vsa živila ustrezajo najvišjim standardom kvalitete.

Sledite LCHF-style trgovini:

Izzivi

S kakšnimi izzivi so se srečevali?

Kljub povečanju prometa je podjetje dejansko zmanjšajo svoj profit. Razlog je povečanje stroškov, ki so povezani s širjenjem poslovanja, kot so večje proizvodne kapacitete, zaposlitev dodatnega osebja ali investicije v marketinške kampanje.  Poleg tega so se pojavili tudi dodatni stroški, kot so logistika, distribucija in administrativni stroški, ki se povečajo zaradi večjega obsega poslovanja. Vse te spremembe so vodile do zmanjšanja profitabilnosti, kljub povečanju prometa.

To, da podjetje zažene marketinške kampanje še ni zagotovilo za uspeh in povečanje dobička. Velikokrat se zgodi prav nasprotno. Vložimo veliko truda, denarja in časa – a vse je zamanj. Na računu se pozna luknja, ne pa dodatni prilivi. Zato je bilo pri tem primeru zelo pomembno, da vzpostavimo optimizirane oglaševalske strategije, ki usmerjeno targetirajo ciljno publiko.

Spletne vsebine so za ta tip podjetij izjemnega pomena. A količina ne zagotavlja uspeha. Pomembno je, da kvaliteta premaga kvantiteto. Na novo smo pripravili polnovredne vsebine, ki smo jih po smiselnih kanalih dovajali do ciljne publike. 

Postopki in naloge:

Tukaj je 5 ključnih nalog, ki smo jih izvedli.

Google kampanje
Zagon učinkovite Google kampanj je ključnega pomena za povečanje prodaje in večjo prepoznavnost. S pomočjo Google oglaševanja smo dosegli ciljno občinstvo v trenutku, ko iščejo LCHF izdelke. Kampanja je omogočila natančno ciljanje glede na demografske značilnosti, lokacijo in interese uporabnikov, kar povečuje verjetnost konverzij. Poleg tega smo s sledenjem rezultatom kampanj uspešno prilagajali marketinško strategijo in optimizirali finančne naložbe. Google kampanje predstavljajo močno orodje za dosego poslovnih ciljev in doseganje uspeha na spletu.
Enotna grafična podoba podjetja in Key visual za oglase
S skrbno oblikovano in dosledno uporabljeno grafično podobo podjetje izrazi svojo identiteto, vrednote in sporočilo. Key visuals, kot so logotipi, barve, tipografija in ikonografija, pripomorejo k enotnosti in prepoznavnosti blagovne znamke v različnih oglaševalskih kanalih. Oglasi, ki sledijo celostni grafični podobi, vzpostavijo močnejšo povezavo s ciljnim občinstvom ter spodbudijo zaupanje in prepoznavanje. S tem podjetje izstopa iz množice in ustvarja dolgoročen učinek na potrošnike.
Izračuni dobičkononosti
Natančen izračun dobičkonosnosti je ključen za uspešno poslovanje podjetja. Za izračun dobičkonosnosti je treba upoštevati vse stroške, vključno s proizvodnjo, distribucijo, trženjem in administracijo. Poleg tega je pomembno upoštevati tudi prihodke, ki jih generira podjetje. Za natančen izračun dobičkonosnosti je treba uporabiti ustrezne metode in orodja, kot so analiza stroškov, analiza prihodkov, izračun marže in ROI (donos na naložbo). S tem podjetje pridobi vpogled v svoje poslovanje ter lahko sprejema bolj informirane odločitve za povečanje profitabilnosti in uspeha.
ROAS kalkulacije
ROAS (Return on Advertising Spend) kalkulacije so ključne za podjetja, ki izvajajo oglaševalske kampanje. S pomočjo ROAS kalkulacij lahko podjetja ocenijo, koliko denarja dobijo nazaj glede na vložen oglaševalski proračun. ROAS izračun omogoča podjetjem razumeti, kateri oglaševalski kanali in kampanje so najbolj donosni in prinašajo največjo vrednost. Z analizo ROAS-a lahko podjetja prilagajajo svoje oglaševalske strategije, optimizirajo proračun in dosežejo višjo učinkovitost oglaševanja. To jim omogoča boljše usmerjanje sredstev in doseganje višje donosnosti naložb v oglaševanje.
Nova Kuharska TV oddaja
Oddaja je omogočila širšo prepoznavnost podjetja med ciljno publiko, kar je privedlo do večje izpostavljenosti in zanimanja za njihove izdelke. S tem se je povečalo povpraševanje in prodaja. Oddaja je zagotovila dodatno vrednost za stranke, saj je ponudila koristne recepte, nasvete in informacije o LCHF prehrani. To je okrepilo zaupanje strank in jih spodbudilo k nakupu izdelkov podjetja. S tem se je povečala tudi njihova lojalnost in ponovni nakupi. Oddaja je pripomogla k večji profitabilnosti podjetja in utrditvi njegovega položaja na trgu.

<<<  zadrsaj drsnik, da se prikaže več >>>>

Kako izgleda sedaj

Ključne izboljšave.

Podjetje LCHF Style je z mojim mentorstvom uspelo povečati svojo prepoznavnost na trgu. S strategičnim pristopom in ciljno usmerjenimi marketinškimi kampanjami smo izboljšali njihovo prisotnost na družbenih omrežjih, optimizirali spletno stran ter vzpostavili kuharsko oddajo. To je privedlo do večje vidnosti blagovne znamke, pridobivanja novega občinstva in izstopanje med konkurenčnimi podjetji. 

Z mojim mentorstvom je podjetje LCHF Style uspelo bistveno dvigniti svoj profit. Z uporabo mojega poslovnega pristopa in strategiziranjem smo izboljšali notranje procese, optimizirali stroške in prepoznali nove poslovne priložnosti. S tem smo ustvarili bolj učinkovito in donosno poslovno strukturo, ki je omogočila dvig profita, ne da bi se pri tem povečali stroški zaradi povečanja prometa. Podjetje je uspelo doseči rast in izboljšati svojo donosnost na dolgi rok.

Z mojim mentoriranjem bomo ustvarili marketinške kampanje z visoko ROAS (Return on Ad Spend) vrednostjo, ki se giblje med 7-15. To pomeni, da so marketinške naložbe podjetja donosne in prinašajo visok povračilni učinek. Z marketinškimi strategijami smo pri za podjetje LCHF Style uspeli doseči večjo učinkovitost oglaševanja, ciljno usmerjati potencialne stranke in doseči večje konverzije ter povečanje prodaje. S tem smo močno vplivali na izboljšanje poslovanja podjetja, saj je povečanje donosnosti marketinških kampanj neposredno vplivalo na dvig celotnega prihodka in dobička podjetja.

Zahvaljujoč mojemu mentorstvu smo uspeli doseči izjemen uspeh pri znižanju CPP (Cost Per Purchase) vrednosti. Povprečna cena oglasa za nakup je bila pred mentoriranjem okoli 5 eur. Po vpeljanih praksah smo vrednost znižali na 1 eur.

Da, tudi jaz želim mentorstvo:

Posestvo sončni raj

Posestvo sončni raj je pravljična moderna turistična kmetija na obrobju Maribora. 

Njihova dejavnost obsega: 

– Pridelava konoplje in prodaja izdelkov iz nje. 

– Fontana vin

– Glamping

– Zipline

– Čebelarstvo, pridelavo medu in izdelkov iz njega

Izzivi

S kakšnimi izzivi so se srečevali?

Nepravilno razdeljeno delo v podjetju povzroči številne probleme, ki  vodijo v neuspeh. Ko naloge niso jasno definirane ali so napačno razporejene, se pojavi neusklajenost v delovnem procesu. Posamezniki občutijo obremenitev in stres. To privede do napak, zmanjšane produktivnosti, nezadovoljstva zaposlenih in na koncu do slabših rezultatov podjetja. Ustrezno razdeljevanje nalog in obremenitev je ključno za uspešno in učinkovito delovanje podjetja.

Vodilni v podjetju so  delali po 17 ur na dan. Vodstvo je bilo fizično in mentalno preobremenjeno in tako ni učinkovito usmerjalo in razvijalo podjetja. Preveč je bilo zaposleno z dnevnimi nalogami. To vodi v izgorelost, zmanjšanje produktivnosti, upad moralnega stanja ekipe in na koncu tudi v zmanjšanje rasti podjetja. Ključno je, da vodstvo prepozna potrebo po delegiranju nalog in osredotočanju na strateško vodenje.

Ko kljub visoki delovni obremenitvi podjetje ne beleži finančne rasti, to kaže na pomanjkljivosti v poslovnem modelu ali operativnem procesu.  Če podjetje kljub trudu ne raste finančno, je to lahko znak, da so njegovi viri, čas in energija usmerjeni v napačne naloge. To je lahko posledica slabe strategije, pomanjkanja učinkovitosti ali neuspešnega odzivanja na tržne priložnosti. Za rešitev te težave je ključnega pomena ponovno ocenjevanje poslovnega načrta in strategije ter prilagajanje, kjer je potrebno.

Postopki in naloge:

Tukaj je 7 ključnih nalog, ki smo jih izvedli.

Prevzemanje vodstvene funkcije za obdobje 2 mesecev
Vzeti vajeti vodenja podjetja Sončni raj za dva meseca je bila izjemno koristna rešitev. Obstoječe vodstvo je bilo preobremenjeno, saj je opravljalo številne funkcije - od dela na kmetiji, gostinskih dejavnosti do promocije, kar je vodilo do delovnikov dolgih 17 ur. S prevzemom vodstvene vloge sem podjetje lahko podrobno preučil in začrtal strategijo za naprej. V tem obdobju sem razvil nove strategije in načine dela, ki so preobrazili delovne procese. Ko je vodstvo ponovno prevzelo vodenje, so te spremembe omogočile bolj učinkovito in manj stresno poslovanje.
Redni sestanki in pregled nad nalogami posameznikov
Uvedba rednih sestankov in nadzora nad posameznimi nalogami je bistveno izboljšala komunikacijo in koordinacijo v podjetju Sončni raj. Prej, brez jasne komunikacije in pregleda, so zaposleni delovali ločeno, kar je vodilo do neusklajenosti in neučinkovitosti. S tem pristopom smo zagotovili, da je vsak član ekipe informiran o tem, kaj drugi počnejo, kar je izboljšalo skupno usmerjenost, produktivnost in sinergijo. Ta nov postopek je bil ključen pri prehodu podjetja na bolj strukturirano in usklajeno poslovanje.
Reševanje internih sporov
Reševanje internih sporov je ključno za ohranjanje zdravega in produktivnega delovnega okolja. Spori, ne glede na to, kako majhni ali veliki so, lahko namreč ustvarijo napetosti, ki zmanjšujejo učinkovitost, zavirajo komunikacijo in ogrožajo skupni cilj podjetja. Obvladovanje in reševanje teh sporov je bistvenega pomena za ohranjanje pozitivne delovne kulture, ki spodbuja sodelovanje, inovativnost in zadovoljstvo zaposlenih. Zato je bilo za podjetje Sončni raj ključno, da se je spoprijelo s temi izzivi in vzpostavilo okolje, kjer so konflikti ustrezno obvladani in razrešeni.
Postavljanje finančnih predikcij in izračunov
Vzpostavitev finančnih predikcij in izračunov je bila osrednja točka pri izboljšanju poslovnih operacij podjetja Sončni raj. Finančne predikcije so ključne za spremljanje finančne uspešnosti podjetja in za načrtovanje prihodnjih strategij. Pomagajo prepoznati morebitna tveganja, priložnosti za rast in področja, ki zahtevajo večjo pozornost ali vire. S tem smo podjetju omogočili, da je postalo bolj odzivno in prilagodljivo, kar je prispevalo k boljšemu finančnemu zdravju in stabilnosti podjetja.
Natančno določeni maržni izračuni
Uvedba natančno določenih maržnih izračunov je ključno vplivala na finančno stabilnost podjetja Sončni raj. To je podjetju omogočilo natančno razumeti stroške in prihodke vsakega izdelka ali storitve, kar je bistvenega pomena za določanje cen in ocenjevanje dobičkonosnosti. Z jasno sliko o tem, kateri izdelki ali storitve prinašajo največ dobička, je podjetje lahko bolje usmerjalo svoje vire, kar je prispevalo k optimizaciji poslovnih operacij in povečanju dobička.

<<<  zadrsaj drsnik, da se prikaže več >>>>

Kako izgleda sedaj

Ključne izboljšave.

Povečanje prometa za 300% predstavlja ogromno izboljšanje za podjetje Posestvo sončni raj in dokazuje uspešnost sprejetih strategij. To je bilo doseženo z optimizacijo poslovnih procesov, natančnejšim določanjem cen izdelkov in storitev ter izboljšanjem učinkovitosti dela zaposlenih. S takšnim povečanjem prometa se je izboljšala tudi finančna stabilnost podjetja, omogočila večje naložbe v razvoj in širitev, ter zagotovila varnost za prihodnje poslovne priložnosti.

Vzpostavitev zdravega poslovanja je bila ključna izboljšava za Posestvo sončni raj. To je pomenilo ne samo doseči, da so prihodki konstantno presegali stroške, temveč tudi učinkovito upravljati s človeškimi viri in ustvariti okolje, ki spodbuja napredovanje. Z dobrim upravljanjem kadrovske politike so se izboljšale delovne razmere, kar je zaposlenim omogočilo večjo osredotočenost na svoje naloge in izboljšanje produktivnosti. Skupaj so te izboljšave pripeljale do boljše finančne stabilnosti, večje konkurenčnosti in dolgoročne trajnosti podjetja.

Uvedba sistema za vodenje nalog je bistveno izboljšala delovanje podjetja Posestvo sončni raj. Pred tem ni bilo jasno, kdo je odgovoren za katero nalogo, kar je pogosto vodilo do zmede, zamud in neproduktivnosti. Z novim sistemom je vsakemu zaposlenemu jasno, kaj so njegove naloge, in lahko sledi delu svojih sodelavcev, kar spodbuja odgovornost, timsko delo in skupno uspešnost. Ta preglednost in strukturiranost sta omogočila bolj učinkovito in usklajeno delo, kar se je pozitivno odrazilo na celotno poslovanje podjetja.

Prenova komunikacije znotraj podjetja je prispevala k boljšemu medsebojnemu razumevanju, večji učinkovitosti in izboljšanemu delovnem vzdušju. Prej so bile informacije pogosto zamegljene ali zamujale, kar je povzročalo nepotrebno zmedo in stres. Z uvajanjem jasnih komunikacijskih kanalov in protokolov smo zagotovili, da so vsi zaposleni na tekočem z aktualnimi projekti, cilji in odločitvami podjetja. To je izboljšalo usklajenost in učinkovitost ter okrepilo skupinsko dinamiko, kar je ključno za uspeh vsakega podjetja.

Oblikovanje nove spletne strani je bil velik korak naprej. Svež, uporabniku prijazen dizajn in optimizacija strani za konverzije sta omogočila podvojitev stopnje konverzij. To pomeni, da se je število obiskovalcev, ki so naredili želeno dejanje (npr. rezervacija, nakup izdelka, prijava na e-novice), podvojilo. Ta izboljšava je neposredno povezana z večjo prodajo in večjimi prihodki, hkrati pa je prinesla tudi boljše uporabniške izkušnje, kar posledično povečuje zadovoljstvo strank in možnosti za ponovno poslovanje.

V sklopu naše strategije smo močno izboljšali svojo trženjsko strategijo in medijsko prisotnost. Z jasno in ciljno usmerjenim marketingom smo povečali prepoznavnost blagovne znamke in privabili večje število potencialnih strank. Poleg tega je podjetje s strateškim povezovanjem z mediji povečalo svojo izpostavljenost, kar je prineslo zanimanje javnosti in pripomoglo k večjemu obisku. Ti uspehi so direktno vplivali na vidnost podjetja, število strank in posledično povečanje prihodkov.

Da, tudi jaz želim mentorstvo:

U-wish d.o.o.

Cvetličarna, ki ima dušo in srce:

“Verjamemo, da so rože najlepše v svoji naravni obliki. In prav iz narave črpamo inspiracijo, oblike in stile. Smo ustvarjalci cvetličnih dekoracij. Smo cvetličarna. Smo darilnica. In smo ekipa, ki vse to dela z ljubeznijo in predanostjo. Smo vse, kar potrebujete za lepši dan, saj Sanjski šopek širi srečo”.

 

Spoznajte jih:

Izzivi

S kakšnimi izzivi so se srečevali?

Obstali so na točki, ko več niso napredovali. Vsi poskusi napredka so bili neuspešni. Zdelo se je, da so dosegli svoj maksimum – a to ni res. Zmeraj obstajajo načini, kako lahko svoje podjetje popeljemo še višje. 

Podjetje se je soočalo s pogosto podjetniško težavo – ponavljanjem napak in odločitev, ki niso prinašale rezultatov. Zato je zelo pomembno, da zna podjetje sodelovati z zunanjimi sodelavnimi, ki lahko na njihove probleme pogledajo s svežimi očmi. Z našim mentorstvom smo pomagali prepoznati in razumeti te težave, jih usmerjali k boljšim praksam ter jim nudili orodja za učenje iz preteklih izkušenj. Na ta način smo iz izziva ustvarili priložnost za njihovo rast in izboljšanje.

Bolj kot je vodstvo vključeno v operacije, večja ovira razvoja postane. Preveč podjetnikov se ukvarja z izvajanjem namesto z vodenjem. Ker so nenehno na prvi liniji, se podjetje razvija veliko počasneje.  Edina naloga vodje je, da sodi ekipo.  Tako je nujno potrebno, da se ukvarjamo z minsetom vodilnih in njihovimi veščinami za delo z zaposlenimi.

Finančna predikcija je finančni načrt, s katerim načrtujemo denarno prihodnost podjetja. Pripraviti je potrebo realne načrte za  odhodke in prihodke. Samo tako lahko zagotovimo, da bo podjetje ostalo finančno stabilno. V kolikor podjetje nima kakovostno pripravljene finančne predikcije, je lahko zelo nevarno, da bankrotira. 

Podjetje se je soočalo z izzivom pravilne razdelitve poslovnih vej – fizične trgovine, spletne trgovine in storitev. Z našim mentorstvom smo jim pomagali jasno definirati in optimizirati te segmente, kar je omogočilo boljše upravljanje in povečanje učinkovitosti na vseh ravneh poslovanja.

Postopki in naloge:

Tukaj je 7 ključnih nalog, ki smo jih izvedli.

Analiza trenutnega stanja (vsebinsko, kader, finančno in sistemsko)
Prvi korak v našem procesu je bil temeljita analiza trenutnega stanja podjetja. Ta analiza je zajemala vsebinsko preučevanje poslovnih modelov, preverjanje kompetenc zaposlenih, finančni pregled in sistemsko oceno. Ta poglobljena diagnoza nam je omogočila celovit vpogled v poslovanje in identifikacijo ključnih področij, ki so potrebovala izboljšanje ali prenovo.
Tedenski sestanki v živo, kjer smo si zadali naloge za naprej ter pogledali preteklo dogajanje
Implementirali smo tedenske sestanke v živo, ki so bili ključni za napredovanje. Na teh sestankih smo pregledali preteklo dogajanje, analizirali napredek ter načrtovali prihodnje korake. Takšna redna in usmerjena interakcija je omogočila boljše razumevanje situacije, učinkovitejšo razporeditev nalog in stalno usmerjenost k izboljšavam.
Učenje mehanizmov za kakovostno vodenje podjetja
V procesu mentorstva smo dali poudarek na učenje mehanizmov za kakovostno vodenje podjetja. Preko izobraževanja in praktičnih primerov smo v podjetju utrdili temelje učinkovitega vodenja, vključno s strateškim načrtovanjem, upravljanjem operativnih procesov, vodenjem človeških virov in finančnim planiranjem. Ta pristop je omogočil izboljšanje učinkovitosti in dvig uspešnosti poslovanja.
Določitev prednostnih nalog in korakov za njihovo uresničitev
Ključni del našega mentorstva je bila določitev prednostnih nalog in korakov za njihovo uresničitev. Ta proces je bil pomemben za usmerjanje napora in virov podjetja na najbolj relevantna področja. Pomagali smo jim postaviti jasne cilje, opredeliti prioritete in razviti učinkovite strategije za njihovo doseganje, kar je zagotovilo jasno pot do izboljšav in uspeha.
Odkrivanje ključnih napak in razlogov za stagniranje podjetja
Odkrivanje ključnih napak in razlogov za stagniranje podjetja je vitalen del procesa izboljšanja. Ta korak omogoča globlje razumevanje ovir na poti k uspehu. Identifikacija in odprava teh težav je bistvenega pomena, saj tako podjetje preusmeri svoja prizadevanja k tistim področjem, ki najbolj prispevajo k rasti in izboljšavam. To postavlja temelje za trajnostno uspešnost in napredovanje.
Oblikovanje finančne predikcije
Z jasno in premišljeno finančno napovedjo smo podjetju omogočili boljše planiranje, strategijsko odločanje in obvladovanje tveganj. Ta korak je bil bistven za dolgoročno stabilnost podjetja in je prispeval k njegovi sposobnosti navigiranja skozi ekonomsko dinamiko ter prilagajanja tržnim priložnostim.
Pomoč pri oglaševanju
S svetovanjem in usmerjanjem smo izboljšali marketinške strategije, optimizirali oglaševalske kampanje in povečali vidnost na trgu. Ta pomoč je bistveno prispevala k povečanju prepoznavnosti blagovne znamke, privabljanju novih strank in rasti prihodkov podjetja.

<<<  zadrsaj drsnik, da se prikaže več >>>>

Kako izgleda sedaj

Ključne izboljšave.

Ključna rezultata našega sodelovanja sta bila finančna stabilnost podjetja in večji letni promet. To pomeni, da je podjetje povečalo svoje prodajne aktivnosti in pridobilo večji delež trga, kar je neposredno prispevalo k njegovi finančni stabilnosti in uspešnosti.

Odprtje nove poslovalnice v centru Ljubljane predstavlja pomemben mejnik v razvoju podjetja. Potrjuje finančno trdnost podjetja. Ta poteza, ki je odraz uspešnega poslovanja, kaže na naraščajoče povpraševanje in uspešno širjenje podjetja.

Z večanjem števila zaposlenih se je podjetje odzvalo na rastoče potrebe svojega poslovanja. Novi člani ekipe so omogočili, da je podjetje izboljšalo svojo storilnost, se odzvalo na večje povpraševanje in nadaljevalo s širitvijo. Prav tako je zaposlovanje novega kadra podjetju prineslo sveže ideje, nove spretnosti in dodatno energijo, kar je bistveno za inovacije in dolgoročno uspešnost.

Preoblikovanje mindseta vodilnih iz delavcev v vodje je bil velik korak naprej. Ta metamorfoza je vodilnim omogočila, da so prevzeli krmilo podjetja, ne da bi se zgolj osredotočali na dnevna opravila. Ta pomemben korak v razvoju podjetja je prinesel strateško vizijo, učinkovito odločanje in uspešno izpeljavo projektov. Ta preobrazba je podjetju omogočila, da so se vodilni zares razvili v vodje, ki znajo zasnovati uspešno prihodnost.

Da, tudi jaz želim mentorstvo:

Nina Majcen

Ustanoviteljica podjetja: Cuckoo Cups 

in soustanoviteljica podjetja: Nest campers

Opomba: Lastnica je uspešni podjetji prodala in se podala na novo poslovno pot.

Izzivi

S kakšnimi izzivi so se srečevali?

Podjetje ni imelo strategije. Zato ni bilo nadzora nad financami, kadrovska politika je bila neuspešna, niso imeli marketinga. Vse to je rezultiralo v tem, da je bila lastnica preobremenjena in izgorela. 

Brez učinkovite marketinške strategije podjetje težko doseže svojo ciljno skupino, pritegne nove stranke ali ohranja obstoječe. To lahko vodi do zmanjšane prodaje, nižjih prihodkov in počasnejše rasti podjetja. Pomanjkanje vidnosti na trgu lahko prav tako onemogoči podjetju, da se učinkovito razlikuje od konkurence. Z neobstoječim marketingom podjetje ostaja nevidno za potencialne stranke, kar omejuje njegov potencial za uspeh.

Pomanjkanje urejene kadrovske politike ali human resources managementa (HRM) predstavlja veliko oviro za uspešno poslovanje podjetja. Slaba organizacija, nejasne vloge zaposlenih, pomanjkanje jasnih politik za zaposlovanje, razvoj in ocenjevanje zaposlenih lahko vodijo do nezadovoljstva med zaposlenimi, nižje produktivnosti in neučinkovitosti.

Nepoznavanje in neurejen pregled nad financami je eden izmed ključnih razlogov, zaradi katerih podjetja ne uspejo. Zdrava finančna struktura in dobro obvladovanje denarnega toka sta ključna za uspeh vsakega poslovnega podviga. Ko podjetje nima jasnega pregleda nad svojimi prihodki in odhodki, lahko hitro pride do finančnih težav. Ta situacija je lahko še posebej škodljiva za mala in srednje velika podjetja, kjer so finančni viri pogosto omejeni. Brez učinkovitega upravljanja financ, podjetje ne more natančno določiti svoje donosnosti, prepoznati problematičnih področij ali načrtovati prihodnje rasti.

Preobremenjenost in izgorelost vodilne osebe v podjetju sta pogosto posledici neurejenih delovnih procesov, pomanjkanja podpore ali nerealnih pričakovanj. Ko lastnik podjetja deluje v stalnem stresu in brez časa za počitek ali regeneracijo, se lahko hitro pojavi stanje fizične in psihične izčrpanosti, ki zmanjšuje motivacijo, produktivnost in zmožnost za učinkovito vodenje. Izgorelost lahko vodi tudi v zdravstvene težave in slabšo kakovost življenja.

Postopki in naloge:

Tukaj so 4 ključne naloge, ki smo jih izvedli.

Analiza trenutnega stanja (vsebinsko, kadrovsko, finančno in sistemsko)
Analiza trenutnega stanja podjetja predstavlja temelj za vsako strategijo poslovnega razvoja in transformacije. Na tem mestu se temeljito prouči vsako področje delovanja podjetja, vključno z vsebinsko strukturo (kaj podjetje počne, kako deluje), kadrovsko organiziranostjo (kdo dela kaj, kako so razporejene naloge), finančnim stanjem (kakšen je dobiček, prihodki, odhodki, ali obstajajo finančne težave) in celovitim sistemskim delovanjem (kako so postavljeni procesi, komunikacija, upravljanje). Analiza omogoča prepoznavanje problemov, pomanjkljivosti, priložnosti in uspešnih praks, ki so že prisotne v podjetju. Te informacije se nato uporabijo za oblikovanje učinkovitih rešitev in strategij za izboljšanje poslovanja.
Tedenski sestanki v živo
Redna komunikacija med vodstvom in zaposlenimi je ključna za uspešno poslovanje. V sklopu tega smo organizirali tedenske sestanke, kjer smo pregledovali napredek, reševali probleme in določali prihodnje cilje. Ta pristop je omogočil boljše razumevanje stanja podjetja in je bil nepogrešljiv pri izboljšanju učinkovitosti ter pri iskanju novih priložnosti za rast in izboljšave.
Sodelovanje in razgovori z zaposlenimi glede poslovanja in vodenja
V podjetju smo si prizadevali za krepitev kadrovske funkcije, ki je ključnega pomena za celovito uspešnost. Z intenzivnim sodelovanjem in pogovori z zaposlenimi smo pridobili pomembna spoznanja o obstoječih strukturah, delovnih vlogah in potrebah po usposabljanju. Na podlagi tega smo lahko ustrezno prilagodili kadrovske strategije, vključno z načrtovanjem, izbiro, razvojem, ocenjevanjem in nagrajevanjem zaposlenih, kar je bistveno prispevalo k večji učinkovitosti in zadovoljstvu zaposlenih.
Mentoriranje vodstva glede vodenja podjetja in lastnega časa
Vodstvo podjetja smo opremili s ključnimi veščinami in znanji, ki so bistveni za uspešno vodenje poslovnih procesov in optimalno upravljanje časa. Skozi proces mentorstva smo vodstvu pomagali razviti učinkovite strategije za prioritizacijo nalog, izboljšanje produktivnosti in obvladovanje delovnega stresa. Na ta način smo omogočili vodstvu, da lahko bolje uravnava delovne obveznosti in osebno življenje, kar se odraža v izboljšanem delovnem vzdušju in poslovnih rezultatih.

<<<  zadrsaj drsnik, da se prikaže več >>>>

Kako izgleda sedaj

Ključne izboljšave.

Vsak delavec je dobil točno določene naloge, ki se jih je držal. Tako se je drastično povečala učinkovitost podjetja. S tem smo razbremenili lastnico, ki se je lahko osredotočila na vodenje podjetja. 

Uvedba sistema za spremljanje in merjenje opravljenih nalog je bila ključnega pomena za uspešnost podjetja. Z jasnim vpogledom v napredek posameznih nalog in merljivimi pokazatelji uspešnosti, smo uspeli zagotoviti večjo učinkovitost, povečati produktivnost in optimizirati delovne procese. Tako smo omogočili boljše razumevanje, kaj prinaša rezultate in kaj potrebuje izboljšave. Vse to je pomembno prispevalo k rasti podjetja in izboljšanju njegove poslovne uspešnosti.

Priprava natančnih finančnih predikcij za prihodnje leto in za obdobje treh let je omogočila podjetju boljše načrtovanje in usmerjanje svojih finančnih virov. Z analizo trenutnih podatkov, tržnih trendov in poslovnih ciljev smo lahko napovedali prihodnje prihodke, stroške in dobiček podjetja. To je omogočilo boljše načrtovanje proračuna, optimizacijo poslovnih procesov in pravočasno prilagajanje strategij za dosego želenih finančnih ciljev. S tem smo podjetju omogočili finančno stabilnost, večjo obvladovanje tveganj in ustvarjanje podlage za trajnostno rast in uspeh v prihodnosti.

Primeri dobrih praks

Da, tudi jaz želim mentorstvo:

Pogosto zastavljena vprašanja o sodelovanju

Pomoč agencije viralen.si je personalizirano in usmerjeno k rezultatom. Vedno pred začetkom sodelovanja pregledamo glavne izzive in želje, ki jih ima naročnik. 

Za tem Boštjan s svojimi orodji, postopki in znanji pristopi k implementiranju vseh potrebnih nalog.

Lotimo se lahko poslovanja, oglaševanja, prodaje, kadra, vodenja opravil, ali pa kar vsega naštetega.

A najpogostejša napaka podjetnikov je: 

Bolj kot ste vključeni v operacije, večja ovira razvoja postanete. Preveč podjetnikov se ukvarja z izvajanjem namesto z vodenjem. In ker so nenehno na prvi liniji … Se podjetje zelo počasneje razvija.

Ste kdaj videli kapitana ladje, kako čisti tla, kuha hrano ali skrbi za potrebe gostov? 

Za to skrbi njegova izurjena ekipa … Edina naloga kapitana je, da se čim hitreje premakne od točke A do točke B.

In nič drugače ni, če ste vodja, ki si želi doseči letni dohodek v višini 100k, 1M, 5M ali več kot 10M evrov. Tega ne boste dosegli med tem ko skrbite še za prodajo, trženje, podporo strankam, izpolnjevanjem in drugimi nalogami …

Primerno je za vse: že obstoječe podjetnike, ki želijo izboljšati poslovanje, ali za tiste, ki šle začenjate in bi iz svoje ideje radi naredili uspešen posel. 

Si za, da pričneva?

V kolikor siželiš uspeha, piši na bos@viralen.si, ali pa se prijavi na BREZPLAČNI ZOOM (klikni) posvet.

Imate še vedno vprašanja? Na voljo smo vam za pogovor v živo na Whatsapp aplikaciji:

5/5

O avtorju mentorstev

Boštjan Vidmar, poslovni mentor in podjetnik.

O Boštjanu

Uveljavljen podjetniški mentor s številnimi izkušnjami v podjetništvu, marketingu in mentoriranju.

S tabo delim bogate izkušnje in znanje za tvoj uspeh v poslovnem svetu. Z navdihujočim pristopom ti lahko pomagam izrisati in uresničiti tvoje podjetniške ideje. Nudim strokovno vodenje na vsakem koraku tvoje podjetniške poti. Zaupalo mi je že več kot 100 podjetij in posameznikov. Ponosen sem, da sem jim kot mentor pomagal do podjetniškega razcveta.

Podjetnike in vizionarje usmerjam pri razvijanju idej, produktov in storitev. Preveč dobrih idej ostane neuresničenih. Preveč talentiranih ljudi nikoli ne dobi priložnosti za uresničitev svojega potenciala. Moja naloga je, da ti pomagam na poti do uspeha.

Podjetnik sem od 21. leta, ko sem začel svojo poslovno pot.

  • Soustanovitelj znamke Socksy (funky nogavice).
  • Soustanovitelj marketinške agencije beglobal.si.
  • Lastnik treh dropshipping trgovin v USA.
  • Soustanovitelj 2 spletnih trgovin v Sloveniji.
  • Lastnik portala viralen.si ter mentorskih programov..
  • Predavatelj in mentor za podjetja (poslovanje in marketing).

Jaz danes:

Mojo strast sem prelevil v podjetništvo. In ko nekaj delaš s strastjo, vse dobro uspe. Moja glavna pisarna, je v Ljubljani, a ko potujem, je moja pisarna svet.

Svoje znanje sem prelevil v mentorstva in podjetniško šolo. Sedaj so vse skrivnosti uspeha na voljo tudi tebi. Dobiš jih lahko že danes!

30 – DNEVNA, 100 % GARANCIJA NA ZADOVOLJSTVO 

Ob nakupu tečaja prejmete  30 – dnevno garancijo na uspešnost. V kolikor boste vpeljali vse taktike in še vedno ne boste dobili rezultatov, vam vrnem celotno kupnino. 

Da, tudi jaz želim mentorstvo:

Vsako podjetje potrebuje kakovostno finančno predikcijo. Samo tako lahko z gotovostjo ve, kam gre.
Boštjan Vidmar
tvoj poslovni mentor
Pogoj za učinkovito oglaševanje je poznavanje ključnih kupcev. Če ne vemo, koga nagovarjamo, ne moremo vzpostaviti dobre kampanje.
Boštjan Vidmar
tvoj poslovni mentor
Seveda je osnova podjetništva velika želja. A nič se ne zgodi brez trdega dela.
Boštjan Vidmar
tvoj poslovni mentor
Svet se hitro spreminja, zatorej ne čakajte, da se zadeve rešijo same. Analizirajmo in reagirajmo!
Boštjan Vidmar
tvoj poslovni mentor
Večina podjetnikov se začne s kadrom ukvarjati, ko se pojavijo prve napake. Zamudili so čas, ko bi jih lahko preprečili.
Boštjan Vidmar
tvoj poslovni mentor
Podjetja v težavah potrebujejo zunanjega opazovalca. Le ta lahko objektivno oceni dogajanje v podjetju.
Boštjan Vidmar
tvoj poslovni mentor

Sledite mi na družbenih omrežjih